در حال بارگذاری ...
  • تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان با تامین زیرساخت‌ها شتاب می گیرد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم تامین سریع تامین انشعابات در پروژه های نهضت ملی مسکن توسط شرکت های خدمات رسان در استان زنجان تاکید کرد و گفت : تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان با تامین زیر ساخت‌ها شتاب می‌گیرد .

    جعفر قزوینیان در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن شرق زنجان که با حضور سید محمد شعاعی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان ، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و رحیم سلیمانی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان و نمایندگان شرکتهای خدمات رسان در محل سایت پروژه‌های کوی زنگان برگزار شد ، با بیان اینکه هر هفته جلسه با هدف تسریع در تحویل واحدهای مسکونی و تامین زیر ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار می‌شود ، گفت : تامین زیر ساخت‌ها در واحدهای مسکونی قابل تحویل از تاکیدات استاندار بوده و در اولویت اداره کل راه و شهرسازی استان است .  

    وی بر لزوم تامین سریع تامین انشعابات توسط شرکتهای خدمات رسان در پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت : تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان با تامین زیر ساخت‌ها شتاب می‌گیرد .  

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ، با تاکید بر اینکه باید در سریع‌ترین زمان ممکن زیر ساخت‌ها برای پروژه‌های قابل تحویل تامین شود ، گفت : از مدیران شرکت‌های خدمات رسات رسان انتظار می‌رود نسبت به اجرای این طرح ملی که بسیار عظیم است همراهی لازم را با اداره کل راه و شهرسازی استان داشته باشند تا خیلی زود شاهد خانه دار شدن متقاضیان باشیم .  

    در ادامه کارگزار پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شرق شهر زنجان ، بر لزوم همکاری مطلوب و جدی متقاضیان نهضت ملی مسکن نسبت به  واریز آورده خود در اسرع وقت تاکید کرد و افزود: از متقاضیان درخواست می‌شود به منظور شتاب گرفتن پروژه ها ، در واریز آورده‌ها همراهی لازم را داشته باشند .

    قاسم محمودی تاکید کرد : اجرای سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن منوط به واریز به موقع آورده‌ها توسط متقاضیان است .




    مطالب مرتبط

    در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است .

    |

    باید نسبت به سریع خانه دار شدن متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود .

    |

    فرآیند جابجایی تعدادی از ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال انجام است و مشکلات پیش روی انتقال ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن به جد پیگیری می‌شود .

    |

    در چند سال اخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر ، اقدام ملی مسکن و نهضت ملی به صورت خیلی گسترده و قابل توجه اتفاق افتاده است .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با توجه به وظیفه ذاتی که دارد طرح مهم نهضت ملی مسکن را اجرا می‌کند و در این طرح عوامل مختلفی دخیل هستند که کارگران به عنوان اصل مهم و تأثیرگذار در روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن هستند .

    |

    نظرات کاربران