در حال بارگذاری ...
  • پروژه طرح نهضت ملی مسکن باغمیشه تبریز روی ریل سرعت

    امروز خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در اداره کل و رفع موانع و مشکلات ، پروژه با سرعت خوبی در حال اجرا است و با بررسی و ارزیابی های صورت گرفته، پیشرفت اجرایی پروژه چشمگیر است اما باید همچنان به آن سرعت داد تا در کم ترین زمان ممکن متقاضیان بتوانند واحدهای مسکونی خود را تحویل بگیرند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه باغمیشه تبریز از پیشرفت روند اجرایی آن اظهار رضایت کرد و خواستار تسریع بیشتر در عملیات ساخت شد .

    سید احمد موسوی از پروژه نهضت ملی مسکن باغمیشه که یکی از مهم ترین پروژه های نهضت ملی است بازدید و روند اجرایی آن را مورد ارزیابی قرار داد .

    موسوی در جریان بازدید از این پروژه با اشاره به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن گفت : تامین مسکن حمایتی برای اقشار کم برخوردار جامعه از طرح های مهم دولت مردمی سیزدهم است که توسط وزارت راه و شهرسازی نیز با جدیت تمام دنبال می شود و ما نیز در مجموعه راه و شهرسازی استان ، طرح نهضت ملی مسکن را بعنوان اولویت برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ قرار داده و با تمام توان جهت تامین مسکن برای جامعه هدف تلاش می کنیم .

    وی در ادامه عنوان کرد : پروژه باغمیشه از مهم ترین پروژه های نهضت ملی مسکن استان است که متاسفانه به دلیل برخی مشکلات و نارسایی ها در برهه های مختلف با توقف عملیات و یا کند بودن شدید روند اجرایی مواجه بوده است و از اولین روزهای حضور در این مسئولیت در جمع متقاضیان پروژه حاضر و ضمن بررسی مشکلات موجود و گفتگو با پیمانکاران ، مقرر شد در اسرع وقت مشکلات پیش روی آن حل و فصل و روند عملیات اجرایی آن سرعت گیرد .

    موسوی خاطرنشان کرد : امروز خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در اداره کل و رفع موانع و مشکلات ، پروژه با سرعت خوبی در حال اجرا است و با بررسی و ارزیابی های صورت گرفته، پیشرفت اجرایی پروژه چشمگیر است اما باید همچنان به آن سرعت داد تا در کم ترین زمان ممکن متقاضیان بتوانند واحدهای مسکونی خود را تحویل بگیرند .




    مطالب مرتبط

    اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به اجرای سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار تاکید دارد . تکمیل آورده متقاضیان و تزریق به موقع تسهیلات بانکی در اتمام طرح‌های نهضت ملی مسکن نقش موثری دارد البته در کنار تسریع در اتمام پروژه‌ها به کیفیت آنها نیز توجه لازم صورت می‌گیرد .

    |

    تاکنون برای ۵۸ هزار و ۹۲۸ واحد زمین اختصاص یافته ، تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۴ واحد دارای قرارداد ساخت و ۹ هزار و ۹۲۵ واحد دارای قرارداد مشارکت مدنی است .

    |

    پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

    |

    واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر ، به صورت وکالتی فاقد وجاهت قانونی و غیرمعتبر است و بر اساس مقررات ، پیگرد قانونی داشته و در صورت مشاهده ، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف و لغو امتیاز متقاضیان ، با دفاتر ثبت اسناد و مشاورین املاک که در این فعالیت مشارکت دارند از ...

    |

    ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان ویژه محرومین در دستور کار قرار دارد . یکی از مهمترین اولویت های کشور و استان مقوله مسکن است که با تمام توان و با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود برای تامین مسکن مردم تلاش خواهیم کرد .

    |

    نظرات کاربران