در حال بارگذاری ...

اختلاف بالای قیمت تمام شده واحدهای نهضت ملی مسکن با قیمت بازار

ساخت مسکن در سطح کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار واحد عبور کرده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی از اختلاف بالای قیمت تمام شده واحدهای نهضت ملی مسکن با قیمت بازار خبر داد و گفت : در کنار سرعت در ساخت طرح نهضت ملی مسکن ، کیفیت ساخت ، شبکه معابر ، سرانه‌های عمومی و زیرساخت‌های عمومی مورد توجه دولت سیزدهم است .

مهرداد بذرپاش در حاشیه افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن استان قم در گفت‌وگویی با اشاره به احداث ۷۱ هزار واحد نهضت ملی مسکونی در قم ، گفت : طرح‌های بزرگی در حوزه مسکن‌سازی در این استان در حال اجراست .

وزیر راه و شهرسازی افزود : هم اینک در سایت‌های پرنیان ، طایقان ، قنوات و شهرهای اقماری استان قم عملیات اجرایی واحدهای نهضت ملی مسکن آغاز شده است .

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی و بازآفرینی ۶ هزار واحد فرسوده در استان قم ، گفت : همچنین پنج هزار واحد به‌صورت خود مالکی و ۱۵ هزار قطعه زمین نیز به‌صورت یک طبقه حیاط دار برای ساخت انفرادی به متقاضیان واگذار شده است .

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : در کنار سرعت در ساخت طرح نهضت ملی مسکن ، کیفیت ساخت ، شبکه معابر ، سرانه‌های عمومی و زیرساخت‌های عمومی مورد توجه دولت سیزدهم است .

بذرپاش با اشاره به تفاوت بالای قیمت تمام شده واحدهای نهضت ملی مسکن با قیمت بازار ، تصریح کرد : ساخت مسکن در سطح کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار واحد عبور کرده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

|

در هشت سال قبل از دولت سیزدهم دچار رکود شدید در حوزه مسکن بودیم و باید آنچه از قبل مانده بود نیز به اتمام می رسید، همچنین کارهای در دست اقدام باید آغاز می شد ، از طرفی رکود شدید اقتصادی و رشد منفی تورم نزدیک به ۶۰ درصد وجود داشت و شهید رئیسی در این شرایط دولت را تحویل گرفتند که ...

|

این دولت با شجاعت و به صورت جهادی طرح‌های مسکن را پیش برده است و می‌دانستیم که در این مسیر انتقادهایی به دولت خواهد شد ، اما وعده رئیس جمهوری برای ساخت سالی یک میلیون مسکن بر اساس نیاز مردم بود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی از برنامه الصاق ۳۰۰ هزار هکتار زمین به پهنه‌های شهری و تشکیل ستاد اجرایی سازی این برنامه در وزارتخانه ...

|

حدود سه دهه از تجربه‌اندوزی سازمان می‌گذرد که لازم است نسبت به بازنگری و احتمالاً تغییر در کلیات یا برخی جزئیات ساختار نظام مهندسی به عنوان یک گام استراتژیک اقدام دقیق و موشکافانه به عمل آورده شود .

|

نظرات کاربران