در حال بارگذاری ...
  • تامین ۱۰۷ هکتار زمین برای ساخت واحدهای یک طبقه حیاط دار در شهرستان سیب و سوران

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان سیب و سوران از تامین ۱۰۷ هکتار زمین برای ساخت واحدهای یک طبقه حیاط دار طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در افق چهار ساله خبر داد .

    محمد نعیم پارسه گفت : اراضی تأمین شده برای ساخت هزار و ۳۰۰ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان واجد شرایط شهرستان سیب و سوران واگذار می‌شود . تاکنون از مجموع هزار و ۱۱۴ متقاضی تایید نهایی شده طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ۷۹۰ نفر به پروژه‌ها وصل شده‌اند .

    سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان سیب و سوران با بیان اینکه عملیات آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در حال انجام است ، افزود : در طرح‌های آماده سازی فضای مذهبی ، فضای سبز ، آموزشی ، درمانی و غیره برای سکونت افراد متقاضی در این طرح دیده شده‌است .

    وی با تأکید بر اینکه بیشترین فشار اقتصادی روی مردم در حوزه مسکن است ، افزود : اگر مسکن‌سازی سرعت بگیرد ، علاوه بر رشد تولید ، کاهش تورم را به‌ دنبال می‌آورد .

    پارسه اظهار کرد : همچنان امکان نام نویسی طرح نهضت ملی مسکن از طریق سامانه saman.mrud.ir در شهرستان سیب و سوران فراهم است .




    مطالب مرتبط

    وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۶۵ هکتار در شهر گمیشان و بیش از هفت هکتار زمین در شهر سیمین شهر را برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    نظرات کاربران