در حال بارگذاری ...
  • تامین و تخصیص زمین برای طرح نهضت ملی مسکن هنرمندان و اصحاب رسانه یزد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، تفاهم نامه ملی برای تامین و تخصیص زمین جهت هنرمندان و اصحاب رسانه در استان یزد اجرایی شد .

    احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و ضمن پیگیری اجرای تفاهم نامه ملی برای تامین و تخصیص زمین جهت هنرمندان و اصحاب رسانه در خصوص سایر مسائل فی مابین گفتگو و تبادل نظر کرد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد خاطرنشان کرد : مراحل اجرایی این تفاهم نامه پس از تامین و طراحی زمین عملیاتی و تحویل متقاضیان مذکور واجد الشرایط خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    در حوزه مسکن و طرح بزرگ نهضت ملی مسکن ، امروز عملیات اجرایی بیش از ۲۰ هزار واحد در شهرهای مختلف استان آغاز خواهد شد .

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران