در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی آماده سازی شهرک جدید جهرم

    ۳۳۰۰ واحد از ظرفیت این شهرک در راستای قوانین حمایتی طراحی شده و به طرح بزرگ نهضت ملی مسکن اختصاص داده می‌شود و نیاز فعلی مردم را بر اساس تعهدات دولت در طرح نهضت ملی مسکن برطرف می‌کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس گفت : عملیات اجرایی آماده‌سازی شهرک جدید جهرم که شهرک البرز نام دارد و مساحت آن ۳۶۲ هکتار است ، آغاز شد .

    ناصر رضایی گفت : شهرک جدید شهرستان جهرم که البرز نام دارد برای ۹۴۰۰ واحد مسکونی به صورت ویلایی دو طبقه و سه طبقه طراحی شده است .

    سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس اضافه کرد : این شهرک در قالب یک شهر پست مدرن به سبک ایرانی و اسلامی طراحی شده و فضاهای مناسب جهت گردشگری ، صنایع دانش بنیان و آموزش عالی لحاظ شده است .

    وی اظهار کرد : یکی از نکات مهم این شهرک مسجد محور بودن محلات است .

    رضایی تصریح کرد : ۳۳۰۰ واحد از ظرفیت این شهرک در راستای قوانین حمایتی طراحی شده و به طرح بزرگ نهضت ملی مسکن اختصاص داده می‌شود و نیاز فعلی مردم را بر اساس تعهدات دولت در طرح نهضت ملی مسکن برطرف می‌کند .




    مطالب مرتبط

    سند این اراضی به‌منظور اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن در رهن بانک‌های عامل قرار می‌گیرد .

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    ۸۵ متقاضی که قرارداد واگذاری را دریافت کردند ، باید از زمان دریافت قرارداد واگذاری ، ظرف مدت زمانی ۳ ماه ، پروانه ساختمانی را دریافت و به اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان تحویل دهند .

    |

    نظرات کاربران