در حال بارگذاری ...
  • چندین پروژه بازآفرینی در شهر قم به زودی افتتاح می‌شود

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت : پروژه‌های طرح ساماندهی محله چهل اختران ، مدرسه شهید سلیمانی محله شیخ‌آباد ، مدرسه‌ ثامن‌الحجج(ع) واقع در بلوار شهید دل‌آذر و پروژه کلانتری محله خاکفرج در مراحل نهایی است و در آینده نزدیک با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید .

    محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و روز دختر با اشاره به شخصیت والای حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها ، گفت : سرشت پاک حضرت معصومه(س) بهترین الگوی زنان جامعه اسلامی است و سفر حضرت فاطمه معصومه(س) از شهر مدینه به سمت مرو (خراسان فعلی) تبلیغ معارف اسلام و جهاد تبیین حقانیت اهل بیت(ع) بود .

    آئینی با اشاره به اقدامات بازآفرینی در شهر قم گفت : پروژه ساماندهی فاز ۵ مسیر عمار یاسر شهر قم با تملک چندین پلاک فرسوده از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران انجام شده است .

    وی افزود : پروژه‌های طرح ساماندهی محله چهل اختران ، مدرسه شهید سلیمانی محله شیخ آباد ، مدرسه‌ ثامن الحجج(ع) واقع در بلوار شهید دل آذر و پروژه کلانتری محله خاکفرج در مراحل نهایی است و در آینده نزدیک با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید .

    شایان ذکر است ، محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران همزمان با دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور به استان قم از پروژه‌های فوق الذکر بازدید و در خصوص تسریع اقدامات اجرایی آنها دستورات لازم را صادر کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    راهکار رفع معضل این مناطق ، جلوگیری از مهاجرت نیست، چراکه مهاجرت همواره وجود داشته و نمی‌توان کسی را مجبور کرد در جایی که تمایل ندارد ، زندگی کند . راهکار این معضل مدیریت و کنترل آن است که در دهه‌های گذشته این کار انجام نشده است و امروز شاهد گسترش محلات کم‌برخورداریم .

    |

    بافت‌های فرسوده شهری به عنوان عرصه و بستری مناسب برای تولید مسکن به شمار می‌روند، چراکه دارای زیرساخت‌های لازم و کافی برای توسعه ساخت‌وساز هستند .

    |

    در دولت سیزدهم عملیات نوسازی بیش از ۲۸۵ هزار واحد در بافت‌های فرسوده کشور آغاز شد که نسبت به تمامی دولت‌های گذشته میزان رکورد نوسازی را به خود اختصاص داده است .

    |

    در این رزمایش نیروهای جهادی با هماهنگی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و از طریق ادارات راه و شهرسازی شهرستان نسبت به آشنایی ساکنان محلات و محدوده‌های هدف بازآفرینی به حقوق ایشان در خصوص موضوع نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده (۵۰ حق) اقدام کرده و با حضور در سطح محلات و به صورت ...

    |

    نظرات کاربران