در حال بارگذاری ...

بررسی روند اجرای طرح‌های نهضت ملی در جلسه قرارگاه مسکن استان البرز

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه قرارگاه مسکن استان البرز به ریاست مجتبی عبداللهی استاندار و با حضور محمدرضا صابری مدیرکل راه و شهرسازی ، سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) و اعضای این قرارگاه در سالن جلسات حوزه استاندار البرز برگزار شد .

در این نشست ضمن نظارت بر روند اجرای نهضت ملی مسکن در خصوص جانمایی و عملیات اجرایی ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن توسط بسیج سازندگی استان در محل‌هایی که مورد بازدید استاندار البرز قرار گرفت، مورد بررسی قرار گرفت .

همچنین روند ارائه خدمات توسط دستگاه‌های مربوطه همچون آب و برق و گاز نیز با اخذ گزارش از مدیران ، رصد شد .

لازم به ذکر است که این قرارگاه با هدف تسریع در پیشبرد اهداف نهضت ملی مسکن در استان هر هفته برگزار می‌شود .




مطالب مرتبط

موضوع اصلاح حریم و الحاق اراضی به محدوده شهری پردیس برای اجرای نهضت ملی مسکن در این نشست بررسی شد و با رفع تداخل با منطقه حفاظت شده محیط زیست و همچنین رفع تداخل با تقسیمات کشوری با رای اکثریت آرا با الحاق این اراضی به محدوده شهر پردیس موافقت شد .

|

در ۱۶ سایت نهضت ملی مسکن که آماده‌سازی آن توسط شهرداری‌ها در حال اجرا است ، موضوع خدمات روبنایی (ساخت مسجد ، مدرسه و واحدهای تجاری) پیگیری و با اداره کل نوسازی مدارس استان جهت ساخت مدرسه توافق صورت گرفته است .   

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت : ۸ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی باقیمانده از مساکن مهر مهستان در پنج نوبت طی دولت سیزدهم ...

|

شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

|

۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

|

نظرات کاربران