در حال بارگذاری ...

نام نویسی بیش از ۱۱ هزار متقاضی در طرح جوانی جمعیت جنوب استان کرمان

پرونده برخی از متقاضیان در مرحله صدور قرارداد ، خروجی فرم (ج) و یا مرحله تشکیل پرونده جهت واگذاری زمین قرار دارد . قرارداد واگذاری برخی از متقاضیان نیز صادر شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از ثبت نام ۱۱ هزار و ۳۸۹ متقاضی طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان‌های جنوب استان کرمان خبر داد .

وحید افشاری پور در تشریح این خبر اظهار کرد : در قالب این طرح پس از بررسی و پالایش‌های لازم و از بین متقاضیان سه یا چهار فرزندی ثبت نام شده تاکنون ۹ هزار و ۵۴۸ نفر تأیید نهایی شده‌ است .

وی با اشاره به ادامه روند پایش متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، ابراز داشت : در همین راستا به متقاضیان سه و چهار فرزندی در شهرستان‌های جنوب کرمان به جز جیرفت تاکنون یک هزار و ۶۲۳ قطعه زمین واگذار شده است .

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ادامه داد : پرونده برخی از متقاضیان در مرحله صدور قرارداد ، خروجی فرم (ج) و یا مرحله تشکیل پرونده جهت واگذاری زمین قرار دارد . قرارداد واگذاری برخی از متقاضیان نیز صادر شده است .

افشاری پور گفت : بی‌شک حضور مسئولانه همه دستگاه‌ها و درک درست از شرایط موجود و آینده ایجاب می‌کند حمایت و اجرای دقیق قانون جوانی جمعیت در راس امور و اولویت مهم قرار بگیرد .

 




مطالب مرتبط

تعداد کل ثبت نامی های تایید شده این دو طرح در این شهر ۱۳۹ نفر بوده که در راستای اجرای قانون طرح جوانی جمعیت و ۴ فرزندی زیر ۲۰ سال در شهر فرادنبه ۳۹ قطعه زمین ۱۶۲ متری میان ۳۹ نفر از واجدین شرایط که بر اساس سامانه اولویت بندی شده بودند قرعه کشی شد ؛ سهم جوانی جمعیت در این قرعه کشی ...

|

عملیات نصب آسانسور در سایت ۲۴۰ واحدی دقیانوس شروع شده است و آسانسور سایت های ۲ هزار واحدی سابق مسکن مهر در جنوب کرمان به خصوص جیرفت که آسانسور ندارند نیز با هماهنگی انجام شده نصب می شوند . قرارداد نصب ۱۰۰ دستگاه آسانسور در دی ماه سال گذشته منعقد شد و بعد از تامین اعتبار ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از آغاز عملیات اجرایی احداث یک هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در ...

|

یکهزار و ۵۳۱ نفر از متقاضیان مسکن در شهر جدید ایوانکی تاکنون به پروژه ها معرفی شدند که از این تعداد ۸۲۷ نفر متقاضیان موثر هستند و بالای ۴۰ میلیون واریزی داشتند که در اولویت جانمایی واحدها برای تخصیص پروژه قرار دارند .

|

مصوبات کمیته فنی به کمیسیون ماده پنج و سپس به دفتر نظارت بر طرح‌های وزارت راه و شهرسازی ارسال و نهایت پس از تایید معاونت عمرانی استانداری به مراجع ذی‌ربط ابلاغ می‌شود . در این طرح حدود ۶۰۰ قطعه زمین برای متقاضیان نهضت ملی مسکن زمین تامین می‌شود .

|

نظرات کاربران