در حال بارگذاری ...
  • شهروندان برای پیشبرد امورات روزمره خود در سامانه املاک و اسکان خوداظهاری کنند

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از لزوم خود اظهاری در سامانه املاک و اسکان جهت تسهیل امورات روزمره شهروندان همچون موارد مرتبط با ثبت نام دانش آموزان خبر داد .

    حسین جنتی گفت : ثبت نام دانش آموزان در مدارس مشروط به تایید اطلاعات محل سکونت توسط والدین در سامانه املاک و اسکان وزارت راه و شهرسازی به آدرس amlak.mrud. ir است . با خوداظهاری در سامانه املاک و اسکان دیگر نیازی به ارائه مستندات فیزیکی محل سکونت به مدارس نیست .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد : به زودی ارائه خدمات شهروندان منوط به ثبت اطلاعات اقامتی یا ملکی در سامانه مذکور خواهد بود و از شهروندان می‌خواهیم هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت اطلاعات سکونتی خود اقدام کنند .

    وی در ادامه گفت : سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    جنتی در پایان افزود : طی سال جاری ثبت نام دانش آموزان منوط به خوداظهاری در سامانه املاک و اسکان بوده و به زودی صدور چک نیز از این طریق انجام خواهد شد و نیز خدمات رسانی دستگاه‌های خدمات رسان از طریق اتصال به سامانه مذکور انجام می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از پاسخگویی به ابهامات ، سوالات و ...

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    با تلاش های وزارت راه و شهرسازی با تمام افرادی که بیش از ۳ خانه در اختیار داشتند تماس گرفته شد . با بیش از ۳۰۰ شرکت حقوقی که گزارش خانه خالی از آنها داشتیم نامه نگاری شد و تذکرات لازم به این شرکت‌ها داده شد .

    |

    ادعای پرداخت هزینه یکسان برای واحدهای ۵۵ متری با واحدهای ۹۰ متری کذب است چرا که متقاضی هزینه واحد خود را مطابق با متراژ درخواستی پرداخت کرده است و اکنون هزینه درخواستی بنا بر فضای مشترک مشاعات ، پارکینگ واحدها و انباری‌های (۷۵ مترمربع) تعیین متقاضیان اعلام شده است .

    |

    متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

    |

    نظرات کاربران