در حال بارگذاری ...
  • پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن بر پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد .

    تقی رضایی که برای شرکت در چهارمین نشست فصلی و منطقه‌ای برای پایش برنامه اجرایی سازمان در حوزه املاک و حقوقی به استان خراسان رضوی و شهر مشهد سفر کرده است ، هدف از برگزاری این همایش را تشریک مساعی و هم‌افزایی بین ادارات کل راه و شهرسازی و سازمان ملی زمین و مسکن و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها به یکدیگر عنوان کرد .

    معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن افزود : در این همایش پایش عملکرد برنامه اجرایی سال گذشته و آسیب‌ها و نقاط ضعف و قوت ۷ اداره کل راه و شهرسازی استان‌های شرقی کشور در پنل‌های تخصصی مرور خواهد شد .

    وی ادامه داد : بررسی عملکرد و اهداف ادارات کل راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۳ از دیگر مواردی است که این نشست مورد بررسی و پایش قرار می‌گیرد . تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن ، روش‌های مختلف تامین هزینه اجرای طرح‌ها ، مولدسازی دارایی‌ها ، تحصیل زمین از طریق توافقات با نیروهای مسلح و توافقات با بخش خصوصی از جمله موضوعاتی است که در این همایش به آنها پرداخته می‌شود .

    گفتنی است این همایش با حضور مدیران کل ، معاونان املاک و حقوقی ، معاونان شهرسازی ، معاونان مسکن و همچنین روسای ادارات حقوقی ، واگذاری ، املاک و روسای بانک زمین ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی ، شرق سمنان ، سمنان ، گلستان و مازندران برگزار خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    تمامی اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است با کارهای کارشناسی و همچنین مطالعات فرونشستی که در همکاری با مرکز تحقیقات انجام می‌شود به نتیجه رسیده است و در این کار شورای‌عالی شهرسازی و معماری نیز نهایت دقت و مراقبت را داشته است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی ، گفت : هرگونه خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن و ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان از تامین ۳۰۳ هکتار زمین از اراضی قابل اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر ...

    |

    امسال علاوه بر تامین زمین با حداکثر ظرفیت ، وظیفه آماده‌سازی و طراحی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را نیز با حداکثر توان به پیش می‌بریم .

    |

    نظرات کاربران