در حال بارگذاری ...

تاکید رئیس جمهور بر ارائه مشوق‌های ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس جمهوری از وزارت راه و شهرسازی و شهرداری‌ها خواست تا نسبت به تسریع در ارائه مشوق‌های مسکن‌سازی در بافت‌های فرسوده اقدام کنند .

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت در جلسه هیئت دوات ، با اشاره به نگاه راهبردی دولت به موضوع ساخت مسکن در کشور ، از وزارت راه و شهرسازی و شهرداری‌ها خواست ، تسریع در ارائه مشوق‌های مسکن‌سازی در بافت‌های فرسوده را دراولویت برنامه‌های خود قرار دهند .

رفع دغدغده‌های مردم به عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس و بازار سرمایه از دیگر تاکیدات رئیسی به مسئولان مربوط در جلسه امروز هیئت دولت بود .

رئیس جمهوری همچنین با بیان اینکه تامین مالی بخش تولید در سال جهش تولید ، از جمله برنامه‌های دولت برای تحقق شعار سال است ، وزیر امور اقتصادی و دارایی ، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بانک مرکزی را موظف کرد ، با توجه به مشخص بودن میزان منابع مالی در اختیار دولت ، تدابیر لازم را برای رفع موانع تامین مالی مورد نیاز صنایع اتخاذ کنند .

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز اشغال فلسطین و روز نکبت، ‌ایستادگی ، پایمردی و مقاومت مردم فلسطین برغم ۷۵ سال ظلم ، جنایت ، اشغالگری و غارت و ویرانی رژیم صهیونیستی را ستود و با بیان اینکه روحیه مقاومت ، وطن‌دوستی و دشمن‌ستیزی در نسل‌های جدید تقویت شده است ، ابراز امیداوری کرد بیداری و خیزش جهانی شکل گرفته علیه رژیم اشغالگر، به آزادی سرزمین فلسطین و بازگشت حاکمیت به مردم فلسطین منجر شود .

 




مطالب مرتبط

در دولت سیزدهم در حوزه محرومیت‌زدایی و تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی بیش از ۳ هزار کیلومتر معابر خاکی محلات کمتر برخوردار سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده در ۵۳۰ شهر با تأمین قیر رایگان آسفالت شد .

|

بر اساس آمارهای رسمی از حدود ۳۱ هزار واحد مسکونی در شهر کاشمر نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی یعنی حدود ۷۰ درصد واحدها فاقد اسکلت و همچنین از حدود ۱۲ هزار نفر جمعیت و ۴ هزار واحد مسکونی شهر خلیل‌آباد نزدیک به این گسل نیز حدود ۲ هزار واحد مسکونی و بیش از ۷۰ درصد فاقد اسکلت است . این ...

|

در دولت سیزدهم عملیات نوسازی بیش از ۲۸۵ هزار واحد در بافت‌های فرسوده کشور آغاز شد که نسبت به تمامی دولت‌های گذشته میزان رکورد نوسازی را به خود اختصاص داده است .

|

اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه بررسی نقش گروه‌های جهادی و مردم نهاد در احیا ، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری و عملیاتی شدن ...

|

نظرات کاربران