در حال بارگذاری ...

تخصیص زمین به بیش از ۹۸۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نایین

پس از بررسی و پالایش های لازم از متقاضیان ثبت نام شده ، در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شده اند که براساس اراضی تامین شده در قالب آپارتمانی ، ساخت گروهی(۲ طبقه ویلایی) و انفرادی به تعدادی از متقاضیان زمین تخصیص شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین از تخصیص زمین به بیش از ۹۸۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد و گفت : ساخت واحدها به صورت آپارتمانی، گروه ساخت (۲ طبقه ویلایی) و انفرادی (ویلایی) انجام می شود .

مهدی علمی در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد : در مجموع بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ نفر برای بهره مندی از طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نایین اقدام به ثبت نام کردند .  

وی با بیان اینکه ای شهرستان دارای ۳ شهرِ نایین ، انارک و بافران است ، گفت : بیشترین میزان ثبت نامی برای این طرح از شهرهای فوق مربوط به شهر نایین با بیش از چهار هزار متقاضی بوده است .  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین افزود : پس از بررسی و پالایش های لازم از متقاضیان ثبت نام شده ، در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شده اند که براساس اراضی تامین شده در قالب آپارتمانی ، ساخت گروهی(۲ طبقه ویلایی) و انفرادی به تعدادی از متقاضیان زمین تخصیص شده است .  

وی در خصوص اراضی اختصاص یافته به متقاضیان حائز شرایط بیان کرد : تا کنون در مجموع در شهرستان نایین به بیش از ۹۸۰ متقاضی ، زمین تخصیص داده شده است که از این میزان بیش از ۲۸۰ واحد بصورت آپارتمانی، ۶۰۲ واحد به صورت گروهی (۲ طبقه ویلایی) و ۹۶ واحد به صورت انفرادی (ویلایی) ساخته می شود .  

علمی در رابطه با وضعیت آماده سازی اراضی الحاق شده به محدوده شهری شهرستان نایین خاطرنشان کرد : در حال حاضر در شهر نایین ۱۵ هکتار اراضی الحاق شده بعلاوه ۲.۴ هکتار اراضی دولتی موجود و در شهر انارک نیز در مجموع ۵.۸ هکتار اراضی در مرحله آماده سازی توسط شهرداری بوده همچنین در مجموع ۵۰.۸ هکتار زمین در دست الحاق به محدوده شهری شهرهای نایین، انارک و بافران است.  

 




مطالب مرتبط

در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

|

تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

|

بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

|

ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم .

|

با تاکید دولت سیزدهم بر توانمند سازی تعاونی ها در ساخت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این استان ، از ظرفیت های تعاونی ها استفاده شد که نقش مهمی در اجرای سریع کار داشت .

|

نظرات کاربران