در حال بارگذاری ...
  • تخصیص زمین به بیش از ۹۸۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نایین

    پس از بررسی و پالایش های لازم از متقاضیان ثبت نام شده ، در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شده اند که براساس اراضی تامین شده در قالب آپارتمانی ، ساخت گروهی(۲ طبقه ویلایی) و انفرادی به تعدادی از متقاضیان زمین تخصیص شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین از تخصیص زمین به بیش از ۹۸۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد و گفت : ساخت واحدها به صورت آپارتمانی، گروه ساخت (۲ طبقه ویلایی) و انفرادی (ویلایی) انجام می شود .

    مهدی علمی در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد : در مجموع بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ نفر برای بهره مندی از طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نایین اقدام به ثبت نام کردند .  

    وی با بیان اینکه ای شهرستان دارای ۳ شهرِ نایین ، انارک و بافران است ، گفت : بیشترین میزان ثبت نامی برای این طرح از شهرهای فوق مربوط به شهر نایین با بیش از چهار هزار متقاضی بوده است .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین افزود : پس از بررسی و پالایش های لازم از متقاضیان ثبت نام شده ، در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شده اند که براساس اراضی تامین شده در قالب آپارتمانی ، ساخت گروهی(۲ طبقه ویلایی) و انفرادی به تعدادی از متقاضیان زمین تخصیص شده است .  

    وی در خصوص اراضی اختصاص یافته به متقاضیان حائز شرایط بیان کرد : تا کنون در مجموع در شهرستان نایین به بیش از ۹۸۰ متقاضی ، زمین تخصیص داده شده است که از این میزان بیش از ۲۸۰ واحد بصورت آپارتمانی، ۶۰۲ واحد به صورت گروهی (۲ طبقه ویلایی) و ۹۶ واحد به صورت انفرادی (ویلایی) ساخته می شود .  

    علمی در رابطه با وضعیت آماده سازی اراضی الحاق شده به محدوده شهری شهرستان نایین خاطرنشان کرد : در حال حاضر در شهر نایین ۱۵ هکتار اراضی الحاق شده بعلاوه ۲.۴ هکتار اراضی دولتی موجود و در شهر انارک نیز در مجموع ۵.۸ هکتار اراضی در مرحله آماده سازی توسط شهرداری بوده همچنین در مجموع ۵۰.۸ هکتار زمین در دست الحاق به محدوده شهری شهرهای نایین، انارک و بافران است.  

     




    مطالب مرتبط

    این زمین‌ها از محل ارضی متعلق به وزارت راه و شهرسازی و ظرفیت‌های پیش بینی شده در مواد ۹.۱۰ و ۱۱ قانون جهش تولید مسکن تامین و سند مالکیت آن‌ها به نام سازمان ملی زمین و مسکن در آمده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

    |

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت : در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان ویژه بررسی موارد شهرستان کاشان ، طرح تفکیکی ...

    |

    نظرات کاربران