در حال بارگذاری ...
  • تخصیص زمین به بیش از ۹۸۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نایین

    پس از بررسی و پالایش های لازم از متقاضیان ثبت نام شده ، در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شده اند که براساس اراضی تامین شده در قالب آپارتمانی ، ساخت گروهی(۲ طبقه ویلایی) و انفرادی به تعدادی از متقاضیان زمین تخصیص شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین از تخصیص زمین به بیش از ۹۸۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد و گفت : ساخت واحدها به صورت آپارتمانی، گروه ساخت (۲ طبقه ویلایی) و انفرادی (ویلایی) انجام می شود .

    مهدی علمی در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد : در مجموع بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ نفر برای بهره مندی از طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نایین اقدام به ثبت نام کردند .  

    وی با بیان اینکه ای شهرستان دارای ۳ شهرِ نایین ، انارک و بافران است ، گفت : بیشترین میزان ثبت نامی برای این طرح از شهرهای فوق مربوط به شهر نایین با بیش از چهار هزار متقاضی بوده است .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین افزود : پس از بررسی و پالایش های لازم از متقاضیان ثبت نام شده ، در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شده اند که براساس اراضی تامین شده در قالب آپارتمانی ، ساخت گروهی(۲ طبقه ویلایی) و انفرادی به تعدادی از متقاضیان زمین تخصیص شده است .  

    وی در خصوص اراضی اختصاص یافته به متقاضیان حائز شرایط بیان کرد : تا کنون در مجموع در شهرستان نایین به بیش از ۹۸۰ متقاضی ، زمین تخصیص داده شده است که از این میزان بیش از ۲۸۰ واحد بصورت آپارتمانی، ۶۰۲ واحد به صورت گروهی (۲ طبقه ویلایی) و ۹۶ واحد به صورت انفرادی (ویلایی) ساخته می شود .  

    علمی در رابطه با وضعیت آماده سازی اراضی الحاق شده به محدوده شهری شهرستان نایین خاطرنشان کرد : در حال حاضر در شهر نایین ۱۵ هکتار اراضی الحاق شده بعلاوه ۲.۴ هکتار اراضی دولتی موجود و در شهر انارک نیز در مجموع ۵.۸ هکتار اراضی در مرحله آماده سازی توسط شهرداری بوده همچنین در مجموع ۵۰.۸ هکتار زمین در دست الحاق به محدوده شهری شهرهای نایین، انارک و بافران است.  

     




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    برای طرح نهضت ملی مسکن در چهار شهرِ شهرستان نطنز در مجموع بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ نفر ثبت نام کردند که در حال حاضر افزون بر ۱ هزار و ۱۷۰ متقاضی تایید نهایی شده‌اند .

    |

    نظرات کاربران