در حال بارگذاری ...
  • تامین ۴۰۶ هکتار زمین شهری در استان مازندران برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

    در ۶۲ شهر استان مازندران تاکنون۱۳۲ هزار و ۳۳۵ متقاضی در طرح نهضت اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۵ هزار و ۹۰۷ نفر حائز شرایط اولیه هستند . مقدار زمین تامین شده شهری برای ساخت واحدهای مسکونی در مازندران ، ۴۰۶ هکتار است که ۲ هزار و ۴۷۱ مورد پرونده ساختمانی صادر شد و ۹ هزار و ۱۱۵ واحد نیز در حال ساخت است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان مازندران از تامین ۴۰۶ هکتار زمین شهری در این استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    مهرداد بذرپاش که امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه همراه با رئیس جمهوری به مازندران سفر کرده است ، از تامین ۴۰۶ هکتار زمین شهری در این استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت : در این سفر همچنین عملیات اجرایی ساخت ۲۲ هزار واحد مسکونی در ۲۲۶ هکتار زمین با ایجاد سه شهرک مسکونی آغاز می‌شود .

    وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد : در ۶۲ شهر استان مازندران تاکنون۱۳۲ هزار و ۳۳۵ متقاضی در طرح نهضت اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۵ هزار و ۹۰۷ نفر حائز شرایط اولیه هستند . مقدار زمین تامین شده شهری برای ساخت واحدهای مسکونی در مازندران ، ۴۰۶ هکتار است که ۲ هزار و ۴۷۱ مورد پرونده ساختمانی صادر شد و ۹ هزار و ۱۱۵ واحد نیز در حال ساخت است .

    وی تعداد طرح های مصوب در حوزه وزارت راه و شهرسازی در دور نخست سفر رئیس جمهور را ۱۰ مصوبه اعلام کرد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۶۰ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که از این میزان ۲۰ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تامین شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هم‌زمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد ، ۴ هزار و ۱۵۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان افتتاح و تحویل ...

    |

    بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان مازندران ۸۴۳۳ واحد طرح نهضت ملی مسکن را افتتاح کرد و هم‌زمان ۱۴۷ قطعه زمین برای طرح ...

    |

    یکی از موضوعات مورد تاکید ما در جریان ساخت مسکن ، کیفیت ساخت آن و همچنین ساخت مسکن یک طبقه حیاط دار بوده‌ است ، ما در این خصوص از تجربه‌های گذشته درس گرفته و از فرصت‌ها بهترین استفاده را می‌کنیم .

    |

    نظرات کاربران