در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۸۴۳۳ واحد مسکونی و واگذاری ۱۴۷ قطعه زمین در مازندران با حضور وزیر راه و شهرسازی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان مازندران ۸۴۳۳ واحد طرح نهضت ملی مسکن را افتتاح کرد و هم‌زمان ۱۴۷ قطعه زمین برای طرح جوانی جمعیت به متقاضیان واگذار شد .

    امروز ۲۷ اردیبهشت ماه همزمان با سفر رییس جمهوری و هیات دولت ، در مراسمی با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ، هادی عباسی اصل معاون مسکن و ساختمان ، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و دیگر مسئولان استانی و برخی از متقاضیان مسکن در این استان ، ۸ هزار و ۴۳۳ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان افتتاح شد .

    همچنین در جریان این مراسم ، ۱۴۷ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت به متقاضیان این طرح نیز واگذار شد .




    مطالب مرتبط

    اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند ؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم . از این میزان ثبت نامی ، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند . این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان از الحاق ۵۶۰ هکتار و تغییر کاربری ۷۸ هکتار اراضی جهت تامین زمین اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

    |

    ساخت پروژه ۱۵۰ واحدی انبوه ساز توسط انجمن خیرین مسکن ساز مهدیشهر از دیگر اقدامات در راستای تامین مسکن در این شهرستان است .

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    نظرات کاربران