در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان فلارد

۳۷۰ نفر متقاضی از این شهر سه شرط اولیه را دارا هستند که ۸۶ نفر تایید نهایی شدند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت : عملیات ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان «فلارد» آغاز شد .

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ، آیین آغاز عملیات ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان فلارد بالاخره برگزار شد .

کامران رهی ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان در حاشیه این آیین ، اظهار داشت : هم‌زمان با دهه کرامت ، عملیات نهضت ملی مسکن در شهرستان فلارد در عرصه حدود ۳۲.۷ هکتار شروع شد .

وی با بیان اینکه ۳۷۴ پلاک زمین که هر پلاک حدود ۱۷۰ مترمربع است در این مرحله تامین خواهد شد ، ادامه داد : ۳۷۰ نفر متقاضی از این شهر سه شرط اولیه را دارا هستند که ۸۶ نفر تایید نهایی شدند .

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۵۲۳ نیز در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کردند ، گفت : بعد از پالایش به این افراد یک قطعه زمین تعلق می‌گیرد .

کوروش فتحی ، فرماندار فلارد نیز در این آیین با تشکر از عوامل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن ، بیان کرد : در مرحله اول ۱۷۰ پلاک زمین تامین و هر پلاک به ۲ متقاضی برای ساخت مسکن ملی داده می‌شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تأیید نهایی بیش از ۲۵ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در استان خبر داد . ...

|

در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

|

تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

|

بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

|

ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم .

|

نظرات کاربران