در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان فلارد

    ۳۷۰ نفر متقاضی از این شهر سه شرط اولیه را دارا هستند که ۸۶ نفر تایید نهایی شدند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت : عملیات ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان «فلارد» آغاز شد .

    با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ، آیین آغاز عملیات ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان فلارد بالاخره برگزار شد .

    کامران رهی ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان در حاشیه این آیین ، اظهار داشت : هم‌زمان با دهه کرامت ، عملیات نهضت ملی مسکن در شهرستان فلارد در عرصه حدود ۳۲.۷ هکتار شروع شد .

    وی با بیان اینکه ۳۷۴ پلاک زمین که هر پلاک حدود ۱۷۰ مترمربع است در این مرحله تامین خواهد شد ، ادامه داد : ۳۷۰ نفر متقاضی از این شهر سه شرط اولیه را دارا هستند که ۸۶ نفر تایید نهایی شدند .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۵۲۳ نیز در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کردند ، گفت : بعد از پالایش به این افراد یک قطعه زمین تعلق می‌گیرد .

    کوروش فتحی ، فرماندار فلارد نیز در این آیین با تشکر از عوامل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن ، بیان کرد : در مرحله اول ۱۷۰ پلاک زمین تامین و هر پلاک به ۲ متقاضی برای ساخت مسکن ملی داده می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تأیید نهایی بیش از ۲۵ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در استان خبر داد . ...

    |

    این زمین‌ها از محل ارضی متعلق به وزارت راه و شهرسازی و ظرفیت‌های پیش بینی شده در مواد ۹.۱۰ و ۱۱ قانون جهش تولید مسکن تامین و سند مالکیت آن‌ها به نام سازمان ملی زمین و مسکن در آمده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

    |

    تاکنون آورده هر متقاضی این پروژه حدود ۷۰۰ میلیون تومان می باشد که در این مرحله متقاضیان جهت قسط‌بندی تسهیلات خود به بانک معرفی می‌شوند و پس از تعیین قیمت نهایی و تسویه حساب ، کلید واحدهای خود را تحویل خواهند گرفت .

    |

    نظرات کاربران