در حال بارگذاری ...
  • هزینه آماده سازی در طرح جوانی جمعیت هر متر مربع یک میلیون تومان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت : در راستای حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت ، هزینه آماده سازی در طرح جوانی جمعیت به ازای هر متر مربع یک میلیون تومان تعیین شد .
    وهاب میزانی با اعلام این خبر گفت : در راستای حمایت از خانواده و طرح جوانی و جمعیت ، هزینه آماده سازی در طرح جوانی جمعیت به ازای هر متر مربع یک میلیون تومان تعیین شد .

    وی اضافه کرد : با پیگیری ها و جلسات مستمر اداره کل راه و شهرسازی استان با وزارتخانه و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی و با استفاده از ظرفیت‌ها و منابع مختلف و همیاری دستگاه های خدمات رسان برای تامین قسمتی از هزینه‌های تامین زیرساخت ، هزینه آماده سازی در طرح ۱۸ هکتاری شهر جدید مهرگان موسوم به طرح جوانی و جمعیت به ازای هر متر مربع یک میلیون تومان تعیین شد .




    مطالب مرتبط

    در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن میزان تقریبی ۴ هکتار از اراضی جهاد کشاورزی در شهر بادرود برابر ضوابط تملک و سند مالکیت در اختیار سازمان ملی زمین و مسکن قرار گرفت که پس از تهیه طرح تفکیکی و تایید کمیته فنی موضوع به کمیسیون ماده پنج ارجاع شد و در حال حاضر در مرحله ابلاغ طرح ...

    |

    درصد پیشرفت فیزیکی مسکن ملی از ۱۰۰ تا سه درصد در استان متغیر است به‌طوری‌که در شهرستان خانمیرزا تاکنون عملیاتی اجرا نشده اما در شهرکرد واحدهایی تکمیل و به‌زودی تحویل متقاضیان می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان مازندران ۸۴۳۳ واحد طرح نهضت ملی مسکن را افتتاح کرد و هم‌زمان ۱۴۷ قطعه زمین برای طرح ...

    |

    پرونده برخی از متقاضیان در مرحله صدور قرارداد ، خروجی فرم (ج) و یا مرحله تشکیل پرونده جهت واگذاری زمین قرار دارد . قرارداد واگذاری برخی از متقاضیان نیز صادر شده است .

    |

    به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت ، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوارهای دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص می یابد .

    |

    نظرات کاربران