در حال بارگذاری ...
  • طرح تفصیلی و تفکیکی سایت ۱۵۰ هکتاری سراوان تصویب شد

    جایگاه کمیسیون ماده پنج در استان کاملاً مشخص است لذا هر تصمیمی که در این کمیسیون گرفته می‌شود تمام اعضا و دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای کامل آن هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تصویب طرح تفصیلی و تفکیکی سایت ۱۵۰ هکتاری طرح نهضت ملی سراوان خبر داد .

    سید مهدی میری در جلسه کمیسیون ماده پنج شهرستان سراوان از تصویب طرح تفصیلی و تفکیکی سایت ۱۵۰ هکتاری طرح نهضت ملی سراوان خبر داد و گفت : تصویب این سایت نقش بسیار مهم و تاثیرگذار در روند عمرانی و توسعه پایدار شهری سراوان خواهد داشت .

    وی تاکید کرد : جایگاه کمیسیون ماده پنج در استان کاملاً مشخص است لذا هر تصمیمی که در این کمیسیون گرفته می‌شود تمام اعضا و دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای کامل آن هستند .

    معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تاکنون ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراوان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال انجام و همزمان برای یک‌هزار متقاضی دیگر نیز پرونده تشکیل شده است ، افزود : تصویب اراضی مذکور نقش مهمی در اجرای هر چه سریعتر اجرای این طرح مهم ملی در این شهرستان مرزی دارد .

    میری از تصویب ۱۱ مصوبه در کمیسیون ماده پنج سراوان در جلسه امروز خبر داد و گفت : تصویب طرح تفصیلی و تفکیکی سایت ۱۲ هکتاری شهر گشت از دیگر مصوبات مهم این جلسه بوده است .




    مطالب مرتبط

    برای تعداد ۱۹ طرح تفصیلی شامل شهرهای اژیه ، تودشک ، محمدآباد ، ورزنه ، کمشچه ، بویین میاندشت ، عسگران ، وزوان ، چرمهین ، خالدآباد ، نیک آباد ، طالخونچه ، نصرآباد ، دیزیچه ، خمینی شهر ، گز ، محمدآباد ، قهدریجان و گلپایگان ، مرحله اول آن ها تهیه شده و قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ است ...

    |

    اجرای قانون جامع حدنگار موسوم به (کاداستر) گامی مهم برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین‌خواری بشمار می‌رود و دسترسی به اطلاعات زمین‌های ملی را آسان می‌کند ، در این راستا اخذ اسناد تک برگی و تبدیل اسناد دفترچه‌ای اراضی دولتی در سطح شهرستان لنجان به اسناد تک برگ همسو با ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با شهردار و رییس شورای شهر تهران از موافقت مشروط با افزایش تراکم پروژه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از تصویب طرح تفصیلی شهر شیروان در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر ...

    |

    یکی از وظایف اصلی سازمان ملی زمین و مسکن مدیریت زمین برای ساخت مسکن در کشور به نمایندگی از دولت است و انتقال سند این اراضی هم در همین راستا و در جهت تامین مسکن برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است .

    |

    نظرات کاربران