در حال بارگذاری ...
  • جهش ۱۳ پله‌ای استان کرمانشاه در تحقق برنامه‌های نوسازی بافت‌های فرسوده

    در این محدوده‌ها علاوه بر اقدامات انجام شده ، ۱۹ بسته تشویقی برای ساخت و ساز جدید و برای هر کدام از محلات و شهرها بسته‌های بومی تدوین شده است و گروه‌های جهادی در این راستا به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان عمل می‌کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از جهش ۱۳ پله‌ای استان در تحقق برنامه‌های نوسازی بافت‌های فرسوده خبر داد .

    رامین الماسی گفت : راه و شهرسازی استان کرمانشاه در زمینه تحقق برنامه‌های نوسازی در محله‌های ناکارآمد و بافت‌های فرسوده ، از رتبه ۳۰ به رتبه ۱۷ کشور رسیده است و بنا داریم با اقدامات بیشتر به جایگاه‌های نخست ارتقا پیدا کند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بیان کرد : تحقق عملکرد راه و شهرسازی در این زمینه در سال ۱۴۰۱ حدود ۱.۸ درصد بود که در سال گذشته به ۶۲ درصد رسید و همچنین از نظر عملکرد صدور پروانه به استان هفتم ارتقا پیدا کرده و این نشان دهنده روبه رشد بودن برنامه‌ها است .

    الماسی با بیان اینکه تمام مناطق حاشیه‌نشین و بافت ناکارآمد شناسنامه دارند ، افزود : برای آسفالت معابری که در این مناطق خاکی باشند قیر رایگان تحویل شهرداری می‌شود و در مرحله بعد نیز مناطق دارای آسفالت مضمحل هستند در دستور کار قرار می‌گیرد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه عنوان کرد : در این محدوده‌ها علاوه بر اقدامات انجام شده ، ۱۹ بسته تشویقی برای ساخت و ساز جدید و برای هر کدام از محلات و شهرها بسته‌های بومی تدوین شده است و گروه‌های جهادی در این راستا به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان عمل می‌کنند .




    مطالب مرتبط

    این روند تا پایان اجرای مصوبات با پیگیری ایشان و تعامل و همدلی همه اعضای شورای مسکن استان انجام شد .

    |

    بافت‌های فرسوده شهری به عنوان عرصه و بستری مناسب برای تولید مسکن به شمار می‌روند، چراکه دارای زیرساخت‌های لازم و کافی برای توسعه ساخت‌وساز هستند .

    |

    در این رزمایش نیروهای جهادی با هماهنگی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و از طریق ادارات راه و شهرسازی شهرستان نسبت به آشنایی ساکنان محلات و محدوده‌های هدف بازآفرینی به حقوق ایشان در خصوص موضوع نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده (۵۰ حق) اقدام کرده و با حضور در سطح محلات و به صورت ...

    |

    سرعت نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری با توجه به وجود امکانات زیربنایی و روبنایی در این محدوده‌ها ، از سرعت بالایی برخوردار است و بازآفرینی شهری به بازگشایی معابر در این محدوده‌ها با کمترین هزینه به شهرداری‌ها کمک می‌کند .

    |

    تسهیل و تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده علاوه بر حفظ جان ساکنان بافت‌های فرسوده شهری از اولویت‌های اصلی دولت به شمار می‌رود . ما در بافت فرسوده ، با یک تیر چند نشان می‌زنیم ؛ هم بافت فرسوده خطرناک را رفع می‌کنیم و هم با تخریب هر پلاک فرسوده به‌طور متوسط در کشور ۳ واحد مسکن ...

    |

    نظرات کاربران