در حال بارگذاری ...
  • بازدید استاندار سمنان از سایت ۲۳ هکتاری نور سمنان

    در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، فرماندار سمنان ، شهردار سمنان و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان حضور داشتند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سمنان با بازدید از سایت ۲۳ هکتاری نور سمنان آخرین روند عملیات اجرایی دو پروژه در حال اجرا نهضت ملی مسکن سمنان را بررسی کرد .

    سید محمدرضا هاشمی به‌همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نور از پروژه ۹۶۸ واحدی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و ۳۳۶ واحد ویلایی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان بازدید کرد .

    در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، فرماندار سمنان ، شهردار سمنان و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان حضور داشتند .

    هم‌اکنون عملیات اجرایی پروژه ۹۶۸ واحدی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در سایت ۲۳ هکتاری نور با پیشرفت فیزیکی ۳۴ درصد و ۳۳۶ واحد ویلایی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر در فاز اول با پیشرفت فیزیکی ۴۸ درصد و مجموع ۲۷ درصد در حال اجرا است .




    مطالب مرتبط

    بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

    |

    در شهرستان سمنان هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است و برای سایر متقاضیان شهرک ۲۰۵ هکتاری سمنان جانمایی شده است .

    |

    هم اکنون در حوزه تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان بیش از ۵ هزار و ۴۲ واحد مسکونی در حال ساخت است .

    |

    ساخت ۱۳۰ خانه ویلایی با زیربنای دست‌کم ۷۵ متر مربع در زمین ۲۰۰ مترمربعی در طرح جایگزین خانه‌های ناایمن قطعه ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان در حال انجام است .

    |

    ۲۰۵ هکتار زمین جهت تحقق نهضت ملی مسکن در شهرستان سمنان با اولویت طرح جوانی جمعیت الحاق شده است .

    |

    نظرات کاربران