در حال بارگذاری ...
  • بیش از ۸۰۱ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن وارد فرآیند ساخت شد

    از مجموع ۸۰۲ هزار و ۵۲ واحد نهضت ملی مسکن که در فرایند اجرا قرار گرفت ۵۲۹ هزار و ۷۴۲ واحد روستایی و مابقی شهری است که از واحدهای روستایی آغاز شده نیز ۲۷۸ هزار و ۴۲ واحد تکمیل و تحویل شده و مابقی در دست اجراست .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۰۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن توسط آن بنیاد در روستاها و شهرها وارد فاز عملیاتی شده است از تکمیل و تحویل بیش از ۲۹۷ هزار واحد از این واحدها به مردم خبر داد .

    غلامرضا صالحی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در روستاها و شهرهای تحت مسئولیت آن بنیاد تشریح کرد و گفت : تاکنون ۸۰۱ هزار و ۵۲ واحد نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرها توسط بنیاد مسکن وارد فرایند اجرا شده است که از این تعداد ۲۹۷ هزار و ۲۵۲ واحد تکمیل و تحویل شده است .

    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد : از مجموع ۸۰۲ هزار و ۵۲ واحد نهضت ملی مسکن که در فرایند اجرا قرار گرفت ۵۲۹ هزار و ۷۴۲ واحد روستایی و مابقی شهری است که از واحدهای روستایی آغاز شده نیز ۲۷۸ هزار و ۴۲ واحد تکمیل و تحویل شده و مابقی در دست اجراست .

    صالحی افزود : از واحدهای شهری در دست اجرا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ۱۹ هزار و ۲۱۰ واحد تکمیل و تحویل شده است و مابقی در حال اجراست و در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارد .

    گفتنی است ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتدای دولت سیزدهم بخشی از تعهدات ۴ میلیون واحدی نهضت ملی را بر عهده گرفت که تاکنون موفق شد بیش از ۸۰۱ هزار واحد را وارد فرایند ساخت کند و از این تعداد نیز بیش از ۲۹۷ هزار واحد را تکمیل کرده و تحویل متقاضیان داده است .




    مطالب مرتبط

    با الحاق ۱۰.۸ هکتار از اراضی ملی ، این واحدها ، به بیش از ۳۵۰ واحد ویلایی قابل افزایش است و شهروندان بافرانی که در طرح نهضت ملی مسکن نایین ثبت نام کرده اند ، می‌توانند با مراجعه به اداره راه و شهرسازی شهرستان درخواست تغییر محل از نایین به بافران را ارائه دهند تا اقدام قانونی ...

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    طرح نهضت ملی مسکن ، ابر پروژه ای است که می‌توان گفت حجم اصلی کار آن در دولت سیزدهم انجام شد و با توجه به قانون جهش تولید مسکن و تعهدات ایجاد شده حجم بالای کاری در طی سال‌های اخیر برای این طرح به اجرا درآمد .

    |

    وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۶۵ هکتار در شهر گمیشان و بیش از هفت هکتار زمین در شهر سیمین شهر را برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است .

    |

    از ۴۹۱ هزار و ۴۸۵ واحدی که در دست اجراست به تعداد ۲۴۹ هزار و ۳۰۳ واحد روستایی ، ۲۱۰ هزار و ۹۷۷ واحد شهری و مابقی در سایر پروژه‌ها در دست اجراست که در مراحل پیشرفت فیزیکی مختلفی قرار دارند .

    |

    نظرات کاربران