در حال بارگذاری ...
  • ۷۲ واحد مسکونی خیر ساز تقدیم زوج‌های جوان‌ می‌شود

    کار خیر کردن فقط پول نمی‌خواهد ، بلکه به همت بلند نیاز دارد ؛ قطعاً کسی که پول دارد نمی‌تواند خَیِر باشد ، بلکه کسی که همت بلند دارد می‌تواند خیر باشد . یکی از خصلت‌های بارز خیرین این است که همت بلند دارند و توجه‌شان به مردم و نیازمندی‌های مردم است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در مراسم افتتاحیه پروژه مسکن خیرساز خال زینل ۴ شهر گراش اظهار کرد : ۷۲ واحد مسکونی خیر ساز تقدیم زوج‌های جوان‌ می‌شود .

    حسن شبانی اظهار کرد : از خیرین که بانیان این مراسم بودند و همچنین از همه کسانی که در این مسیر ما را همراهی کردند ، به‌صورت ویژه تشکر می‌کنم .  در قرآن ، احادیث و سخن بزرگان ، روایات زیادی در مورد اهمیت نیکوکاری داریم ، حضرت علی (ع) در این زمینه می‌فرماید : «نیازمندی‌های مردم به شما نعمت است» .

    مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خاطرنشان کرد : کار خیر کردن فقط پول نمی‌خواهد ، بلکه به همت بلند نیاز دارد ؛ قطعاً کسی که پول دارد نمی‌تواند خَیِر باشد ، بلکه کسی که همت بلند دارد می‌تواند خیر باشد . یکی از خصلت‌های بارز خیرین این است که همت بلند دارند و توجه‌شان به مردم و نیازمندی‌های مردم است .

    وی تصریح‌ کرد : در حوزه اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان ، خیرین بزرگواری داریم که همت بلندی دارند ، نیک‌اندیش‌اند و تا امروز ، بیش از ۴۰۰ کیلومتر راه را با مشارکت خیرین شروع کرده یا به اتمام رسانده‌ایم .

    مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت : تهیه مسکن به این شکل ، یکی از مشکلات جوانان و زوج‌های جوان در جامعه است که دولت در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، به جوانان امتیازهایی در این زمینه می‌دهد .

    شبانی اظهار کرد : زمین این مجموعه از طرف سازمان ملی زمین و مسکن ، مجموعه وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی لارستان بیش از ۳ هزار متر جنب مسکن مهر شهر گراش به‌خیر این طرح واگذار شده و ۷۲ واحد مسکونی در ۵ بلوک به‌صورت دوخوابه و سه خوابه جانمایی شده و با زیربنایی به متراژ ۸ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد تومان ، با عزت و آبرو ساخته شده و به زوج‌های جوان تقدیم می‌شود .

    وی با تشکر از نیک‌اندیش این پروژه گفت : از حاج زینل عزیز و بزرگوار (حاج زینل زینلی ، معروف به خال زینل) و مجموعه‌ای که ایشان را حمایت کردند و همکاری داشتند ، هیئت امنا و همه مهندسان و عزیزانی که پروژه خیرساز خال زینل ۴ به‌ صورت شبانه‌روزی کار و تلاش کردند که یک مجموعه آبرومند و باکیفیت به بهره‌برداری برسد ، به‌صورت ویژه تشکر می‌کنم .

    مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت : در سنوات گذشته ۸۵ واحد مسکونی که ۱۰ واحد آن در بلوار نام‌آور، ۲۵ واحدی آن در خیابان بسیج و ۵۰ واحد دیگر در شهرک آزادگان گراش ساخته شده همگی به همت این خیر گران‌قدر بوده و من از اینجا دست همه خیرین ، به‌خصوص حاج زینل عزیز را می‌بوسم و امیدواریم برای حل نیازمندی‌های مردم باز هم بتوانیم با هم همکاری داشته‌باشیم .




    نظرات کاربران