در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف بیش از ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی و دولتی در استان ایلام

    همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند می بایست ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امورحقوقی اداره کل راه وشهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب نموده تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف ۱۰۳۵ متر مربع از اراضی ملی و دولتی شهر ایلام در روز یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد .

    فرشاد دوستی ضمن اعلام رفع تصرف ۱۰۳۵ متر مربع زمین ملی و دولتی به ارزش نزدیک به ۳۵ میلیارد تومان توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی استان ، این مهم را حاصل همراهی دستگاه قضا استان ، دادستان محترم و معاون ایشان و همچنین همکاری نیروی انتظامی استان دانست .

    مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان ایلام خاطرنشان کرد : همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند می بایست ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امورحقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب نموده تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند .

    سرهنگ کرمی فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان نیز در این خصوص گفت : در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه باحمایت خاص قضایی و پشتییانی انتظامی با هر گونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده واز شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته باشند .




    مطالب مرتبط

    در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

    |

    به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی ، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان رصد می‌شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع مورد بررسی و پیگرد قضائی قرار می‌گیرد .

    |

    شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده و حریم شهرهای تابعه ؛ برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلام کنند ، تا مورد سوء استفاده افراد سود جو و فرصت طلب قرار نگیرند .

    |

    ارزش ریالی این آزادسازی‌ها ۱۵ همت بوده است که امیدواریم با هوشیاری یگان حفاظت از اراضی و واحد حقوقی این موفقیت‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز مستمر و مداوم باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ هکتار از اراضی ...

    |

    نظرات کاربران