در حال بارگذاری ...
  • آثار اقدامات جهادی دولت سیزدهم در بخش مسکن به‌ مرور مشهود می‌شود

    این دولت با شجاعت و به صورت جهادی طرح‌های مسکن را پیش برده است و می‌دانستیم که در این مسیر انتقادهایی به دولت خواهد شد ، اما وعده رئیس جمهوری برای ساخت سالی یک میلیون مسکن بر اساس نیاز مردم بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات جهادی دولت سیزدهم در حوزه مسکن ، گفت : آثار اقدامات دولت سیزدهم در حوزه مسکن به مرور آشکار می‌شود .

    مهرداد بذرپاش امروز یکشنبه ۶ خردادماه در آیین افتتاح ۱۶۰ واحد مسکونی در منطقه آزادشهر یزد و هم‌زمان با تحویل بیش از ۴ هزار و ۱۵۷ واحد مسکونی در استان یزد، گفت : دولت سیزدهم با وجود همه سختی‌هایی که با آن مواجه بود ، به صورت جهادی در حوزه مسکن ورود کرده و با بهره‌برداری از این طرح‌ها ، آثار اقدامات دولت سیزدهم در حوزه مسکن به مرور آشکار می‌شود . یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رئیس‌جمهور شهید تأمین مسکن بود و در همه روزها توسط شخص رئیس‌جمهور یا دفتر ایشان طرح‌های مسکن پیگیری می‌شد .

    وزیر راه و شهرسازی افزود : این دولت با شجاعت و به صورت جهادی طرح‌های مسکن را پیش برده است و می‌دانستیم که در این مسیر انتقادهایی به دولت خواهد شد ، اما وعده رئیس جمهوری برای ساخت سالی یک میلیون مسکن بر اساس نیاز مردم بود . کاهش آمار بیکاری و همچنین فعالیت بیشتر اقتصادی ، ارتباط مستقیم با صنعت ساخت‌وساز و فعالیت‌های عمرانی در حوزه مسکن دارد و تمام ظرفیت‌های کشور در این بخش به کار گرفته شده است .

    وی اظهار کرد : در سال گذشته رکورد صدور پروانه بهره‌برداری در بافت‌های فرسوده شکسته شد و در روستاها نیز ۶۰۰ هزار قطعه زمین در دست ساخت است و امیدواریم این عدد به یک میلیون واحد برسد .

    وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس سیاست‌های این وزارتخانه ، استان یزد که پیشتاز فعالیت در حوزه مسکن ملی است و ساخت ۵۰ درصد مسکن این طرح در یزد به صورت یک‌طبقه حیاط‌دار در دستور کار قرار گرفت تا بر اساس فرهنگ اسلامی ساخته شود و هرچند نسبت به سال‌های گذشته بانک‌ها بیشتر پای کار بودند ؛ اما اگر همت و همکاری بیشتر شود ، اتفاقات بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی که تاکنون انجام شده قابل تحقق خواهد بود .

    وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفرهای استانی خود در راستای آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از طرح‌های حوزه راه و شهرسازی امروز ، یکشنبه ۶ خردادماه برای دومین بار به استان یزد سفر کرده است .




    مطالب مرتبط

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

    |

    ساخت مسکن در سطح کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار واحد عبور کرده است .

    |

    سهم استان خوزستان در طرح نهضت ملی مسکن ، حدود ۱۰۰ هزار واحد بوده که بخشی از آنها در قالب بافت‌های فرسوده و طرح جوانی جمعیت اجرا می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    در دولت سیزدهم عملیات نوسازی بیش از ۲۸۵ هزار واحد در بافت‌های فرسوده کشور آغاز شد که نسبت به تمامی دولت‌های گذشته میزان رکورد نوسازی را به خود اختصاص داده است .

    |

    نظرات کاربران