در حال بارگذاری ...
  • تحویل زمین به بیش از ۴۴۰۰ متقاضی در استان یزد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که استان یزد یکی از استان‌های پیشتاز در زمینه مسکن است ، گفت : امروز عملیات اجرایی بیش از ۲۲ هزار واحد آغاز و بیش از ۴۱۰۰ واحد نیز امروز تقدیم متقاضیان می‌شود . همچنین امروز به بیش از ۴۴۰۰ متقاضی استان نیز در قالب گروه ساخت ، زمین تقدیم می‌شود .

    مهرداد بذرپاش در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از طرح‌های مسکن در استان یزد ، گفت : پروژه‌های مسکن با سرعت بالایی پیش می‌رود و اگر تأمین مالی بانک‌ها تسریع شود ، اتمام پروژه‌ها نیز تسهیل خواهد شد . عملیات ساخت و تکمیل بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در حال انجام است و از این تعداد ۵۵۰ هزار واحد به اتمام رسیده و تقدیم مردم شده است .

    ساخت واحدهای مسکونی مازاد برنامه‌های تعیین شده در یزد

    وزیر راه و شهرسازی همچنین اظهار کرد : در استان یزد که یکی از استان‌های پیشتاز در بخش مسکن به شمار می‌رود ، عملیات اجرایی طرح‌های مسکن مازاد بر برنامه‌های از پیش تعیین شده نیز آغاز شده است .

    تحویل زمین به بیش از ۴۴۰۰ متقاضی

    وی در خصوص طرح‌های حوزه مسکن در استان یزد توضیح داد : امروز عملیات اجرایی بیش از ۲۲ هزار واحد آغاز و بیش از ۴۱۰۰ واحد نیز امروز تقدیم متقاضیان می‌شود . همچنین امروز به بیش از ۴۴۰۰ متقاضی استان نیز در قالب گروه ساخت ، زمین تقدیم می‌شود .

    وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که حوزه مسکن در بخش‌های دیگر کشور نیز به همین صورت است ، افزود : در هر هفته چند بار استان‌ها درخواست دارند که برای افتتاح پروژه‌ها حاضر شویم و این نشان از سرعت قابل قبول پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کشور دارد .

    بذرپاش ادامه داد : یکی از کارهای خوبی که رئیس‌جمهور فقید بر آن اهتمام داشت ، موضوع ساخت مسکن بود که با وجود انتقادها با شجاعت این کار را آغاز کرد و اکنون اثراتش در جامعه در حال دیده‌شدن است و ظرفیتی در دولت نبود که در حوزه مسکن به خدمت گرفته نشود . از این‌ رو امیدواریم هم واحدهای جدید را تعریف کنیم و هم واحدهای موجود را با سرعت به اتمام برسانیم و تقدیم مردم کنیم .




    مطالب مرتبط

    بخش مهمی از پیش‌نیازهای موجود در این حوزه را دانشگاه‌ها تامین کرده‌اند و بیش از هزار هکتار زمین از جامعه دانشگاهی تامین شده و بخشی نیز توسط دولت فراهم شده است . در حوزه مسکن دانشگاهی قرار بود ۶۰ هزار نفر از پرسنل و جامعه اساتید دانشگاه‌ها خانه دار شوند که این فاز اول مسکن ...

    |

    پیشرفت چشمگیر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان منجر به امیدآفرینی در مردم شده و در فهوای این امید آفرینی ، اعتمادسازی صورت گرفته است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    در استان تهران برای تامین زمین ساخت مسکن مشکلاتی وجود داشت که این مشکل از طریق شهرک‌سازی در حال رفع شدن است .

    |

    این افتتاح‌ها در شهر جدید پرند ، فیروزکوه ، پاکدشت ، دماوند انجام شد .

    |

    نظرات کاربران