در حال بارگذاری ...
  • ۳۵ همت از طریق مولدسازی برای تکمیل مسکن مهر تامین شد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۷ خرداد در مراسم افتتاح ۶ هزار و ۴۷۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس و مهستان با بیان اینکه افتتاح‌های امروز در مهستان و پردیس مدیون پیگیری‌های متعدد رئیس جمهور شهید است ، گفت : اتمام این واحدها و دیگر واحدهایی که در سراسر کشور در حال انجام است ، حاصل جلسات متعدد طولانی مدت و پیگیری‌های رئیس جمهور شهید و مجموعه وزارت راه و شهرسازی است .

    بذرپاش با یادآوری اینکه در ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۲۴۰ هزار واحد مسکن مهر به دولت به ارث رسید، تکمیل واحدهای فوق را به دلیل نداشتن آورده متقاضیان کاری دشوار برشمرد و افزود : تکمیل هر واحد باقی مانده مسکن مهر به طور میانگین به ۳۰۰ میلیون تومان نیاز داشت که منابع آن از طریق مولدسازی انجام شد که کاری بسیار گسترده و قابل تقدیر است .

     

     

     

     

     
     
     
    خبرنگار : سید علی سید صدر
     
    تصویربردار : یوسف سعیدی
     




    مطالب مرتبط

             

    |

             

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد ...

    |

    تعیین سقف اجاره بها در شورای عالی مسکن با اخذ نظرات استان‌ها حداکثر تا یک هفته دیگر ابلاغ خواهد شد .

    |

    گلوگاه‌ اصلی ما در حال حاضر تامین منابع مالی است که بخشی از آن شبکه مالی و بانکی کشور است که سال گذشته نسبت به سال قبل عملکرد بانک‌ها بهتر بود اما فاصله هزینه‌ها با پرداختی‌ها بسیار است و امسال نیاز است که بانک‌ها همکاری بیشتری داشته باشند .

    |

    نظرات کاربران