در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۶۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس و هشتگرد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با بیان آغاز عملیات اجرایی ۱۳ هزار واحد مسکونی در اشتهارد از افتتاح ۱۸۰۰ واحد مسکونی مهر باقیمانده پردیس و مهستان در هفته دولت خبر داد .

    سعید غفوری امروز ۷ خرداد در مراسم افتتاح ۶۴۴۷ واحد مسکونی مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس که در شهر جدید مهستان برگزار شد ، ضمن تسلیت شهادت رئیس دولت سیزدهم و هیات همراه ، گفت : وعده کرده بودیم تا در خردادماه امسال ۱۱ هزار واحد مسکونی افتتاح شود که امروز ۶ هزار و ۴۴۷ واحد در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد و مقرر است تا باقیمانده در روزهای آینده در دیگر شهرهای جدید همچون پرند به افتتاح برسد .

     

     

     

     

     

     
     
     
     
    خبرنگار : سید علی سید صدر
     
     
    تصویربردار : یوسف سعیدی
     
     
     




    مطالب مرتبط

    بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد ...

    |

    طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساخت این شهرک مسکونی چهار سال زمان می‌برد و به شکلی احداث خواهد شد تا حمل‌ونقل و کیفیت زندگی شهری آن متناسب با استانداردها باشد .

    |

    پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید به تعداد یکهزار و ۶۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    نظرات کاربران