در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۶۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد .

    امروز ۷ خرداد در سفر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به استان البرز و شهر جدید هشتگرد (مهستان) ، ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس و مهستان افتتاح شد .

    بر اساس این گزارش تعداد ۳ هزار و ۸۰ واحد در مهستان با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید افتتاح شد .

    همچنین ۳ هزار و ۳۶۷ واحد مسکونی مهر نیز در پردیس به شکل ویدیوکنفرانسی افتتاح شد .

    گفتنی است ، شروع عملیات آماده‌سازی فازهای ۱،۲،۳،۴،۷ به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان ، شروع عملیات ساخت ۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن مهستان ، افتتاح روشنایی فاز ۷ به طول ۴ کیلومتر به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان و افتتاح اسکیت پارک مجموعه شهید ابراهیمی به مبلغ ۵ میلیارد تومان از جمله برنامه‌هایی است که در این سفر انجام می‌شود .




    مطالب مرتبط

    این افتتاح‌ها در شهر جدید پرند ، فیروزکوه ، پاکدشت ، دماوند انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با بیان آغاز عملیات اجرایی ۱۳ هزار واحد مسکونی در اشتهارد از افتتاح ۱۸۰۰ واحد مسکونی مهر ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۷ خرداد در مراسم افتتاح ۶ هزار و ۴۷۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس و مهستان با ...

    |

    امید داریم با حضور آقای محمودزاده پیشرفت قابل توجهی را در مأموریت شرکت در اتمام پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی و همچنین خدمات روبنایی و زیربنایی به نحو مطلوبی شاهد باشیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    نظرات کاربران