در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت فیزیکی ۲۷ درصدی در ساخت پروژه ۱۱۹۷ واحدی طرح نهضت ملی مسکن کیان ۲ سقز

    از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت : اجرای پروژه هزار و ۱۹۷ واحدی نهضت ملی مسکن سقز از پیشرفت ۲۷ درصدی در ساخت و ۴۰ درصد در آماده سازی برخوردار است .

    امیر حسین جمشیدی اظهار کرد : پروژه هزار و۱۹۷ واحدی نهضت ملی مسکن سقز از جمله پروژه‌های بزرگ نهضت ملی در استان است که در قالب ۴۶ بلوک در حال ساخت است .

    جمشیدی اضافه کرد : ساخت این پروژه ، تاکنون ۴۰ درصد درعملیات آماده سازی و ۲۷ درصد در عملیات اجرایی پیشرفت فیزیکی دارد و با اجرای عملیات فونداسیون هم اکنون تعدادی ازبلوک های آن در مرحله سفت کاری است .

    به گفته وی ، از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

    سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان ادامه داد : برای تأمین زمین متقاضیان سقزی ۴۵۷ هکتار اراضی جدید شناسایی شده و در مراحل مختلف الحاق به محدوده است که در صورت الحاق این اراضی پیشنهادی زمین لازم برای همه متقاضیان تامین خواهد شد .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن به ضرورت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در جلسه شورای مسکن گیلان با اشاره به رشد مطلوب پروژه های نهضت ...

    |

    پیشرفت چشمگیر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان منجر به امیدآفرینی در مردم شده و در فهوای این امید آفرینی ، اعتمادسازی صورت گرفته است .

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

    |

    تاکنون آورده هر متقاضی این پروژه حدود ۷۰۰ میلیون تومان می باشد که در این مرحله متقاضیان جهت قسط‌بندی تسهیلات خود به بانک معرفی می‌شوند و پس از تعیین قیمت نهایی و تسویه حساب ، کلید واحدهای خود را تحویل خواهند گرفت .

    |

    نظرات کاربران