در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت فیزیکی ۲۷ درصدی در ساخت پروژه ۱۱۹۷ واحدی طرح نهضت ملی مسکن کیان ۲ سقز

    از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت : اجرای پروژه هزار و ۱۹۷ واحدی نهضت ملی مسکن سقز از پیشرفت ۲۷ درصدی در ساخت و ۴۰ درصد در آماده سازی برخوردار است .

    امیر حسین جمشیدی اظهار کرد : پروژه هزار و۱۹۷ واحدی نهضت ملی مسکن سقز از جمله پروژه‌های بزرگ نهضت ملی در استان است که در قالب ۴۶ بلوک در حال ساخت است .

    جمشیدی اضافه کرد : ساخت این پروژه ، تاکنون ۴۰ درصد درعملیات آماده سازی و ۲۷ درصد در عملیات اجرایی پیشرفت فیزیکی دارد و با اجرای عملیات فونداسیون هم اکنون تعدادی ازبلوک های آن در مرحله سفت کاری است .

    به گفته وی ، از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

    سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان ادامه داد : برای تأمین زمین متقاضیان سقزی ۴۵۷ هکتار اراضی جدید شناسایی شده و در مراحل مختلف الحاق به محدوده است که در صورت الحاق این اراضی پیشنهادی زمین لازم برای همه متقاضیان تامین خواهد شد .

     




    مطالب مرتبط

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

    |

    تعاملات لازم با شهرداری و ثبت اسناد به‌منظور عقد قرارداد پروژه نهضت ملی مسکن و صدور پروانه‌های ساختمانی انجام شده است . ۱۷۵ متقاضی پروژه به صورت تفکیکی در قالب قرارداد در حال انجام است .

    |

    یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که وجود دارد و بر روند ساخت مسکن ملی در استان می‌تواند تأثیرگذار باشد مطالبات پیمانکاران در حوزه آماده‌سازی بود که با پیگیری‌های انجام شده این مشکل در حال رفع شدن است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در گزارشی عملکرد این وزارتخانه را در بخش‌های مختلف مسکن ، ...

    |

    نظرات کاربران