در حال بارگذاری ...
  • زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن استان تهران در قالب شهرک‌سازی تامین می‌شود

    در استان تهران برای تامین زمین ساخت مسکن مشکلاتی وجود داشت که این مشکل از طریق شهرک‌سازی در حال رفع شدن است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی از حل مشکلات تامین زمین برای تولید مسکن در سطح استان تهران در قالب شهرک‌سازی خبر داد .

    مهرداد بذرپاش امروز ۹ خرداد در حاشیه بازدید از پرند و افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن تکمیل شده در این شهر جدید و سایر شهرستان‌های استان تهران گفت : در راستای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن در تمامی استان‌ها ، امروز در سطح استان تهران ، ۲۶ هزار و ۸۰۴ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در سطح استان تهران و در شهر جدید پرند ، فیروزکوه ، پاکدشت و دماوند  افتتاح می‌شود .

    وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : امروز همچنین ۳۷ هزار و ۴۵۵ واحد نهضت ملی در سطح استان تهران آغاز خواهد شد .

    بذرپاش با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی شده است تا بهره‌برداری‌ها از واحدهای تکمیل شده هفتگی باشد ، توضیح داد : در استان تهران برای تامین زمین ساخت مسکن مشکلاتی وجود داشت که این مشکل از طریق شهرک‌سازی در حال رفع شدن است .

    عضو کابینه دولت سیزدهم تصریح کرد : رییس‌جمهور شهید در سال گذشته دو بار از سایت نهضت ملی مسکن بازدید کرد و تکمیل و تحویل بیش از ۳ هزار واحد مسکن در پرند و دیگر افتتاح‌های مسکن در سطح استان، مرهون تلاش‌ها و پیگیری‌های رییس‌جمهور شهید است .




    مطالب مرتبط

    رشد بخش مسکن در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و امیدواریم امسال نیز رشد بخش مسکن عددی مطلوب باشد .

    |

    بخش مهمی از پیش‌نیازهای موجود در این حوزه را دانشگاه‌ها تامین کرده‌اند و بیش از هزار هکتار زمین از جامعه دانشگاهی تامین شده و بخشی نیز توسط دولت فراهم شده است . در حوزه مسکن دانشگاهی قرار بود ۶۰ هزار نفر از پرسنل و جامعه اساتید دانشگاه‌ها خانه دار شوند که این فاز اول مسکن ...

    |

    مشکلات مردم در بخش مسکن در حال رفع شدن است و حجم پروژه‌ها و افتتاح‌ها به حدی است که باید سجده شکر به جا آورد و تاکید می‌کنیم در این راه دلسرد نمی‌شویم .

    |

    تعیین سقف اجاره بها در شورای عالی مسکن با اخذ نظرات استان‌ها حداکثر تا یک هفته دیگر ابلاغ خواهد شد .

    |

    جزئیات احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در قالب های مختلف بدین شرح است : واگذاری زمین در بخش اجاره ۹۹ ساله ، واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت ، مشمولین قوانین حمایتی معادل ۴۰۷ هزار و ۵۳۶ قطعه است . همچینن در بخش اراضی اجاره ۹۹ ساله در روستاها به میزان ۷۹ هزار و ۱۰۴ قطعه واگذار شده است .

    |

    نظرات کاربران