در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت ۸۰ درصدی ۱۵۱ واحد از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مبارکه

    در راستای تامین زمین جهت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ، قطعه زمینی با مساحت حدود ۱۵ هکتار از اراضی جنب مسکن‌مهر دیزیچه به این امر اختصاص داده شد که مراحل تفکیک و مصوبه شورای مسکن در حال انجام است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه گفت : در حال حاضر ۱۵۱ واحد از طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است .

    سجاد صریریان در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد : بررسی وضعیت بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی ثبت نامی این طرح در شهرستان مبارکه برای سیر ادامه مراحل انجام شده است .  

    وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد واجدین شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مبارکه ۶۰۰ نفر شناسایی شده افزود : با تلاش‌های به عمل آمده و اقدامات اجرایی انجام شده تا کنون پیشرفت فیزیکی ۱۵۱ واحد از این طرح به ۸۰ درصد رسیده است . در راستای تامین زمین جهت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ، قطعه زمینی با مساحت حدود ۱۵ هکتار از اراضی جنب مسکن‌مهر دیزیچه به این امر اختصاص داده شد که مراحل تفکیک و مصوبه شورای مسکن در حال انجام است .  

    وی افزود : همچنین یک قطعه زمین نیز با مساحت ۱۰.۷ هکتار از اراضی مجاور شهر کرکوند به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به محدوده شهر کرکوند الحاق شد و تفاهم نامه آماده سازی اراضی مذکور نیز با شهرداری منعقد و مراحل تفکیک توسط شرکت مشاور در مرحله اقدام است .  

    صریریان ادامه داد : در جهت تامین زمین مورد نیاز این طرح در شهر طالخونچه، مراحل الحاق قطعه زمینی با مساحت حدود ۳.۶ هکتار در این شهر در دست اقدام قرار دارد . 




    مطالب مرتبط

    در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

    |

    تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم .

    |

    با تاکید دولت سیزدهم بر توانمند سازی تعاونی ها در ساخت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این استان ، از ظرفیت های تعاونی ها استفاده شد که نقش مهمی در اجرای سریع کار داشت .

    |

    نظرات کاربران