در حال بارگذاری ...
  • الحاق ۱۵ هکتار به محدوده شهر اسفراین در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

    از جمله مهمترین پرونده های این جلسه ، موافقت با الحاق ۱۵ هکتار به محدوده شهر اسفراین در راستای نهضت ملی مسکن بود که انتظار می رود با الحاق این محدوده و محدوده های دیگری که در دستورکار نهضت ملی اسفراین قرار دارد ، گام موثری در راستای تامین زمین مورد نیاز این شهر در قالب برنامه اجرایی نهضت ملی مسکن برداشته شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از الحاق ۱۵ هکتار به محدوده شهر اسفراین در راستای نهضت ملی مسکن در جلسه کارگروه زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان خبر داد .

    جلسه کارگروه زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ به ریاست مهدی رشیدی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و مدیران سایر دستگاه های اجرایی استان در محل سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد . در این جلسه ۱۱ پرونده از ۶ شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و پس از بحث و تبادل نظر مدیران دستگاه های اجرایی ، تصمیمات مقتضی در خصوص هر یک اتخاذ گردید .

    وی افزود : از جمله مهمترین پرونده های این جلسه ، موافقت با الحاق ۱۵ هکتار به محدوده شهر اسفراین در راستای نهضت ملی مسکن بود که انتظار می رود با الحاق این محدوده و محدوده های دیگری که در دستورکار نهضت ملی اسفراین قرار دارد ، گام موثری در راستای تامین زمین مورد نیاز این شهر در قالب برنامه اجرایی نهضت ملی مسکن برداشته شود .

    میرکریمی اضافه کرد : موافقت با بازنگری طرح هادی شهر غلامان نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود که پس از توضیحات لازم و تبادل نظر اعضای کارگروه مورد موافقت قرار گرفت . موضوع آیین نامه هماهنگی پیشگیری و مدیریت پدیده گرد و غبار نیز در این جلسه مطرح و مقرر شد دستگاه های اجرایی موضوع این آیین نامه، پروژه های اولویت دار خود را جهت بررسی موضوع تامین اعتبار به سازمان مدیریت ارسال و پس از بررسی سازمان مدیریت ، موضوع در جلسات آتی کارگروه مطرح شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان عنوان کرد: از دیگر پرونده های مصوب این جلسه نیز می توان به جانمایی ۳ واحد در زمینه های صنعتی، گردشگری و کشاورزی در شهرستان فاروج و شیروان اشاره کرد که پس از بحث و تبادل نظر اعضای کارگروه مورد موافقت قرار گرفت .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه رفع موانع پروژه نهضت ملی مسکن ۱۱۲۰ واحدی برکت بجنورد با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی و پیمانکاران جدید پروژه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن در دومین جلسه کارگروه ...

    |

    با توجه با اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رسیدن به فصل کاری برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت هفتگی شورای مسکن ویژه هر یک از شهرستان‌های استان با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر آن شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار خواهد شد .

    |

    این ۱۳ مدرسه با ظرفیت ۱۱۴ کلاس درس در شهرهای بجنورد ۳ مدرسه ، شیروان ۲ مدرسه ، اسفراین ۲ مدرسه ، فاروج ، جاجرم ، گرمه ، درق ، ایور و تیتکانلو هر کدام ۱ مدرسه با مساحت بیش از ۱۳ هزار مترمربع با اعتباری بیش از ۶۳۵ میلیارد ریال احداث خواهد شد که می تواند به ارتقاء استاندارد تحصیلی و ...

    |

    توسعه محدوده‌های شهری و کمک به اقشار فاقد مسکن سیاست اداره کل راه و شهرسازی استان است و با این کار در تلاش هستیم قیمت زمین را کاهش دهیم .

    |

    نظرات کاربران