در حال بارگذاری ...
  • بررسی طرح تفصیلی شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه کمیسیون ماده ۵ سمنان ، طرح تفکیکی ، کاربری‌ها و نحوه دسترسی به‌سایت مورد بررسی قرار گرفت .

    جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر سمنان با موضوع بررسی طرح تفصیلی شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن به‌ ریاست حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور مدیرکل و معاونان راه و شهرسازی استان ، شهردار سمنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار شد .

    در این جلسه طرح تفکیکی ، کاربری‌ها ، نحوه دسترسی به سایت مورد بررسی قرار گرفت .

    گفتنی است ، شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان جهت ساخت حدود ۱۱ هزار واحد مسکونی به محدوده شهر الحاق و در حد فاصل بین پل جهاد تا پل شهید ترحمی دانشگاه سمنان واقع شده است .




    مطالب مرتبط

    پروژه سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکن از طرح های نهضت ملی مسکن در زمین ۸۰ هکتاری در دست اجراست و باید روند اجرایی این طرح تسریع یابد . طرح ۷۸۸ خودمالکی مسکن در شهر جدید گلمان نیز در دست اجراست که در حال حاضر ۴۴۰ واحد از این طرح به اتمام رسیده است .

    |

    هم اینک عملیات آماده‌سازی چهار هزار واحد مسکونی به همراه واگذاری ۶ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین جوانی جمعیت در آن در حال انجام است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر کشور ، ۲۸۸ واحد نهضت ملی مسکن در گچساران افتتاح شد . سایت۲۸۸ واحدی ...

    |

    طی توافقات انجام شده با سازمان جهاد کشاورزی و دانشگاه پیام نور استان برنامه ریزی برای واگذاری مجموعاً ۲.۷ هکتار زمین از جانب این دو دستگاه به طرح نهضت ملی مسکن در بندر ترکمن در دستور کار قرار دارد .

    |

    باید نسبت به سریع خانه دار شدن متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود .

    |

    نظرات کاربران