در حال بارگذاری ...
  • پرداخت ۲ هزار میلیارد تومان از منابع صندوق ملی مسکن برای تسهیلات قرض‌الحسنه

    با پرداخت این تسهیلات ، که با معرفی واجدین شرایط از سوی نهادهای ذی ربط صورت می گیرد ، تامین مسکن دهک‌های یک تا چهار و اجرای طرح نهضت ملی مسکن سرعت خواهد گرفت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرعامل هیات عامل صندوق ملی مسکن گفت : امسال مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان از منابع این صندوق برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به دهک‌های یک تا چهار در نظر گرفته شده است .

    محمدرضا مهدیار اسماعیلی با بیان اینکه صندوق ملی مسکن به متقاضیان مسکن دهک‌های یک تا چهار تسهیلات قرض‌الحسنه مسکن پرداخت می‌کند ، گفت : مشمولین دهک‌های یک تا چهار که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند ، علاوه بر بهره‌مندی از تسهیلات مسکن این طرح ، از صندوق ملی مسکن هم تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند .

    رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن میزان تسهیلات پرداختی به دهک‌های یک و ۲ را ۴ میلیارد ریال و میزان تسهیلات متقاضیان دهک‌های ۳ و ۴ را ۳ میلیارد ریال اعلام کرد . بازپرداخت این تسهیلات به صورت ۱۵ ساله و صرفا با پرداخت ۲ درصد کارمزد به بانک خواهد بود و صندوق ملی مسکن ، از دریافت‌کنندگان تسهیلات ، سود یا کارمزدی دریافت نخواهد کرد .

    مهدیار اسماعیلی با بیان اینکه امسال مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان از منابع این صندوق برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به دهک‌های یک تا چهار در نظر گرفته شده است ، گفت : بانک عامل پرداخت تسهیلات مذکور ، بانک مسکن است و در آینده سایر بانک‌ها نیز به چرخه پرداخت این تسهیلات وارد خواهند شد .

    رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن از اجرای فاز اول این طرح ، با پرداخت هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه در استان مرکزی خبر داد و خاطرنشان کرد : با پرداخت این تسهیلات ، که با معرفی واجدین شرایط از سوی نهادهای ذی ربط صورت می گیرد ، تامین مسکن دهک‌های یک تا چهار و اجرای طرح نهضت ملی مسکن سرعت خواهد گرفت .

    گفتنی است ، صندوق ملی مسکن با هدف هم‌افزایی ، تقویت توان حمایتی و تخصیص بهینه منابع مالی بخش مسکن در سال ۱۴۰۱ راه اندازی شده است .




    مطالب مرتبط

    ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : در جلسه هم اندیشی ما بین اداره کل راه و شهرسازی گلستان و کمیته امداد امام خمینی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با اعلام اینکه هم اکنون منابع صندوق بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است ، گفت : از ابتدای دولت ...

    |

    ارائه تضمین‌های لازم برای ساکنین بافت فرسوده و ناکارآمد شهری جهت دریافت تسهیلات از سامانه بانکی از جمله موضوعات فعالیت این صندوق بوده و فرآیند اجرایی آن در دست بررسی است .

    |

    نظرات کاربران