در حال بارگذاری ...
  • ۷ هزار و ۶۰۷ نفر از متقاضیان وام ودیعه مسکن در استان زنجان دریافت کردند

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۴۱۹ نفر در استان زنجان برای دریافت ودیعه مسکن به بانک معرفی شدند ، گفت : از این تعداد ۷ هزار و ۶۰۷ نفر معادل ۳۰ درصد از ثبت نام کنندگان موفق به اخذ این وام شدند .

    بهزاد کردلو با بیان اینکه طی دو سال گذشته بیش از ۲۸ هزار و ۹۲ زنجانی برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کردند ، گفت : از این تعداد دو هزار و ۹۲۰ نفر رد درخواست شدند .

    وی با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۴۱۹ نفر از متقاضیان در استان زنجان برای دریافت ودیعه مسکن به بانک معرفی شدند ، گفت : در این میان ۷ هزار و ۶۰۷ نفر معادل ۳۰ درصد از ثبت نام کنندگان وام ودیعه مسکن را دریافت کردند که مبلغ دریافتی بیش از ۴۵۵ میلیارد تومان بوده است .

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان ، گفت : دو هزار و ۷۸۷ نفر از متقاضیان وام ودیعه مسکن در استان توسط بانک رد شدند .

    محدودیت اعتبار موجب تشکیل صف‌های شلوغ برای دریافت وام ودیعه مسکن در بانک های استان شده است

    کردلو تاکید کرد : پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار بوده و در حال حاضر فاقد مالکیت باشند و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و اسکان و دارای کد رهگیری بوده و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی بعد از مورخ ۱۴۰۱.۱۰.۱ باشد .

    وی از تداوم ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن در استان خبر داد و ادامه داد : مردم استان می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند .

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه  میزان تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان به حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله افزایش یافته است ، افزود : مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت برای دریافت تسهیلات بانکی مذکور هستند .

    کردلو بیان کرد : تعداد زیاد متقاضیان و محدودیت اعتبار موجب تشکیل صف های شلوغ برای دریافت وام ودیعه مسکن در بانک های استان شده است که با همکاری بیشتر بانک ها امیدواریم این مشکل مرتفع شود .




    مطالب مرتبط

    پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار بوده و در حال حاضر فاقد مالکیت باشند و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات باشد .

    |

    در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است .

    |

    بانک های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با اولویت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی هستند .

    |

    باید نسبت به سریع خانه دار شدن متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : شهرداران در استان زنجان همت مضاعفی نسبت به موضوع بازآفرینی شهری داشته باشند و بسته ...

    |

    نظرات کاربران