در حال بارگذاری ...
  • نظام مهندسی ساختمان مهم ترین نظام صنفی مهندسین کشور است

    حساسیت موضوع انتخابات نظام مهندسی بسیار بالاست و خوشبختانه ترکیب اشخاصی که امروز جهت عضویت در هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی اعلام آمادگی کرده اند ، از حیث انرژی و تجارب ارزنده شان ، نوید برگزاری انتخاباتی خوب ، بدون حاشیه با فرآیند اصولی را می دهد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، اعضای هیات اجرایی دهمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی انتخاب شدند .

    با توجه به نزدیک شدن دهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی ، با برگزاری جلسه انتخابات در اداره کل راه و شهرسازی و با حضور مدیرکل ، معاون مسکن و ساختمان ، رئیس اداره نظام مهندسی و رئیس حراست ، اعضای هیات اجرایی انتخابات برگزیده شدند .

    سید احمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در این جلسه گفت : نظام مهندسی ساختمان مهم ترین نظام صنفی مهندسین کشور بوده و به لحاظ وسعت کاری و تعداد اعضاء و جامعه هدف مرتبط ، از اهمیت بسیار بالایی برخورد است . حساسیت موضوع انتخابات نظام مهندسی بسیار بالاست و خوشبختانه ترکیب اشخاصی که امروز جهت عضویت در هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی اعلام آمادگی کرده اند ، از حیث انرژی و تجارب ارزنده شان ، نوید برگزاری انتخاباتی خوب ، بدون حاشیه با فرآیند اصولی را می دهد .

    موسوی تصریح کرد : امانتی که امروز به شما سپرده می شود ، حق الناس است و باید با تمام توان جهت حفظ و صیانت از آرای اعضا تلاش نمایید . چرا که این انتخابات ، تشریفاتی نیست و بخشی از معیشت بسیاری از اعضای سازمان با این انتخابات گره خورده است و امیدوارم با حساسیت بسیار ویژه ای فرآیند انجام و به پایان برسد .

    در انتهای این جلسه به ترتیب اکثریت آرا ، عزت اله خلیفه سلیمانلو ، حسن مهرآمیز ، خلیل پیراهنیان ، آرش توفیقی ، اردشیر جوادی ، مهدی ثاقبیان و عباس افخم جاوید به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی انتخاب شدند .




    مطالب مرتبط

    در حالی که افزایش سطح کیفیت خدمات آزمایشگاهی و واقعی شدن این خدمات قطعا نقش تعیین کننده‌ای در تعیین میزان سطح کیفیت خدمات آزمایشگاهی خواهد داشت .

    |

    امروز خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در اداره کل و رفع موانع و مشکلات ، پروژه با سرعت خوبی در حال اجرا است و با بررسی و ارزیابی های صورت گرفته، پیشرفت اجرایی پروژه چشمگیر است اما باید همچنان به آن سرعت داد تا در کم ترین زمان ممکن متقاضیان بتوانند واحدهای مسکونی خود را تحویل ...

    |

    بازآفرینی شهری یکی از طرح های بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی است که بصورت برنامه ای مدّون و هدفمند توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران پیش می رود و لازم است تا اداره کل نیز اهتمام ویژه ای جهت اجرای طرح های بازآفرینی به ویژه در حوزه نوسازی مسکن داشته باشد .

    |

    با استفاده از این پلتفرم آنلاین ساده ، مستاجران می توانند به راحتی املاک موجود را پیدا کنند ، مستقیماً با صاحبخانه ها ارتباط برقرار کنند و قراردادهای اجاره را بدون هیچ هزینه اضافی و کاملا رایگان امضا کنند و به ثبت و اطلاع حاکمیت برسانند .

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران