در حال بارگذاری ...
  • سرعت نوسازی بافت‌های فرسوده در همکاری با بانک‌ها افزایش می‌یابد

    سرعت نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری با توجه به وجود امکانات زیربنایی و روبنایی در این محدوده‌ها ، از سرعت بالایی برخوردار است و بازآفرینی شهری به بازگشایی معابر در این محدوده‌ها با کمترین هزینه به شهرداری‌ها کمک می‌کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در سفر به مشهد و در حاشیه بازدید از پروژه های نوسازی تاکید کرد : سرعت نوسازی بافت‌های فرسوده در همکاری با بانک‌ها افزایش می‌یابد .

    محمد آیینی در سفر به مشهد و در حاشیه بازدید از پروژه های نوسازی که با حضور وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی انجام شد ، گفت : با اشاره به اینکه  ۳۳۸۲۱۹ واحد مسکونی در بافت ناکارآمد شهر مشهد قرار دارند ، تاکید کرد : نوسازی بافت‌های فرسوده در همکاری با بانک‌ها تسریع می‌شود .

    پروژه های گودال هنرمند در منطقه سجادیه ، پروژه کلانتری آستانه پرست در منطقه اطراف حرم ، پروژه های اقامتی در محله علما ، پروژه های نوسازی تک پلاک های محله سجادیه و سرشور از مکان های بازدید شده در این سفر بود .

    آیینی با بیان اینکه حفظ جان ساکنان در محلات فرسوده شهری از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم به شمار می‌آید ، اظهار کرد : با تخریب هر پلاک فرسوده به طور متوسط در کشور سه واحد مسکن اضافی تولید می‌شود . سرعت نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری با توجه به وجود امکانات زیربنایی و روبنایی در این محدوده‌ها ، از سرعت بالایی برخوردار است و بازآفرینی شهری به بازگشایی معابر در این محدوده‌ها با کمترین هزینه به شهرداری‌ها کمک می‌کند .

    دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار با اشاره به اینکه برای اجرای نهضت ملی مسکن به احیای بافت‌های فرسوده باید توجه کرد ، بیان‌ کرد : وزیر راه و شهرسازی مکررا بر اهمیت نوسازی در بافت‌های فرسوده تاکید دارند و از نظر ایشان نوسازی بناهای ناپایدار در بافت‌های فرسوده به اندازه ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن مهم است ، بلکه مهم‌تر ، زود بازده‌تر ، اثربخش‌تر و مفیدتر است .




    مطالب مرتبط

    بافت‌های فرسوده شهری به عنوان عرصه و بستری مناسب برای تولید مسکن به شمار می‌روند، چراکه دارای زیرساخت‌های لازم و کافی برای توسعه ساخت‌وساز هستند .

    |

    در این رزمایش نیروهای جهادی با هماهنگی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و از طریق ادارات راه و شهرسازی شهرستان نسبت به آشنایی ساکنان محلات و محدوده‌های هدف بازآفرینی به حقوق ایشان در خصوص موضوع نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده (۵۰ حق) اقدام کرده و با حضور در سطح محلات و به صورت ...

    |

    تسهیل و تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده علاوه بر حفظ جان ساکنان بافت‌های فرسوده شهری از اولویت‌های اصلی دولت به شمار می‌رود . ما در بافت فرسوده ، با یک تیر چند نشان می‌زنیم ؛ هم بافت فرسوده خطرناک را رفع می‌کنیم و هم با تخریب هر پلاک فرسوده به‌طور متوسط در کشور ۳ واحد مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در دیدار با مسئولان استان اردبیل بر انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با شهرداری‌ها برای ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    نظرات کاربران