در حال بارگذاری ...
  • ارزیابی ۴۶ پرونده در جلسه کمیسیون ماده ۵ شهرهای استان سمنان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه کمیسیون ماده ۵ استان با بررسی پرونده شهرهای گرمسار ، آرادان ، ایوانکی ، مهدیشهر و دامغان پیگیری شد .

    جلسه کمیسیون ماده ۵ شهرهای استان به‌ریاست حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور معاون و کارشناسان معماری و شهرسازی راه و شهرسازی استان ، نمایندگان و کارشناسان مربوطه دستگاه‌های اجرایی برگزار شد .

    در این جلسه در رابطه با ۱۵ پرونده شهر گرمسار ، ۹ پرونده دامغان ، ۸ پرونده مهدی شهر ، ۸ پرونده آرادان و ۶ پرونده ایوانکی بحث و تبادل نظر انجام و در رابطه با آن موافقت و مخالفت صورت گرفت .

    تغییر کاربری ، افزایش تراکم و طرح تفکیکی از جمله مهم‌ترین موضوعات مورد بررسی در جلسه بود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان در اطلاعیه ای زمان تحویل زمین و قرارداد واگذاری به متقاضیان نهضت ملی مسکن در سایت ۴۸ ...

    |

    با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری شهرداری عسگران ، قطعه زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع پس از اخذ مجوزهای لازم ، توسط راه و شهرسازی از شهرداری خریداری و جهت اجرای طرح نهضت ملی ساخت مسکن در این شهر پیش بینی شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت : در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان ویژه بررسی موارد شهرستان کاشان ، طرح تفکیکی ...

    |

    به‌ منظور فراهم کردن مطلوبیت سکونت ، ساخت واحدهای تجاری ، مسجد و مدرسه در دستور کار قرار گرفته است و وزارت راه و شهرسازی به‌عنوان متولی نهضت ملی مسکن بخشی از تامین اعتبار را انجام خواهد داد .

    |

    خدمت‌رسانی در شهر بدون نوسازی بافت‌های فرسوده کاری سخت و سنگین برای شهرداری و گاها غیر ممکن است و مردم باید با حضور موثر و فعالانه خودشان برای دگرگون شدن چهره محلات فرسوده اقدام کنند .

    |

    نظرات کاربران