در حال بارگذاری ...
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی ۲۱۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان مشهد

    تعداد واحدهای قرعه کشی شده ۲۱۰ واحد بود که قرعه کشی بین ۲ هزار و هشتصد نفر متقاضی انجام شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مشهد گفت : مراسم قرعه ‌کشی ۲۱۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شهرک مهرگان مشهد با حضور نمایندگان دادستانی و فرمانداری در شهرک مهرگان برگزار شد .

    رضا ناصری تاج ور اظهار داشت : تعداد واحدهای قرعه کشی شده ۲۱۰ واحد بود که قرعه کشی بین ۲ هزار و هشتصد نفر متقاضی انجام شده است .

    ناصری تاج ور در خصوص فرایند تخصیص واحدها ، اظهار داشت : طی پیامکی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان به تمامی افراد واجد شرایط ، اطلاع رسانی و کسانی که متقاضی شرکت در این قرعه کشی بودند از طریق سامانه پیامکی اعلام آمادگی و در قرعه کشی شرکت داده شدند .  

    رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان مشهد افزود : در گام بعدی از طریق پیامک به تمامی افراد متقاضی این قرعه کشی اعلام تا در ساعت مشخص در محل مسجد فاطمه الزهرا (س)  شهرک مهرگان حاضر و قرعه کشی با حضور نمایندگان نظارتی انجام شد .

    گفتنی است مهرگان در شمال شهر مشهد و شهرداری منطقه ۳ مشهد قرار گرفته است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی ، گفت : هرگونه خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح نهضت ملی مسکن و ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن معماران تجربی گفت : فضای کار برای معماران تجربی در ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : سه هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در سال ۱۴۰۲ برای تامین زمین مورد نیاز ...

    |

    نهضت ملی مسکن موقعیتی مناسب است تا سقف لرزان مسکن فرسوده برخی از محلات استان در قالب بازآفرینی شهری ایمن گردد و فرمانداران در این زمینه مسئول اند تا با برگزاری جلسات ستاد بارآفرینی شهرستان به این مهم اقدام تا نوسازی مسکن در بافت فرسوده در اولویت دستور کارها قرار گیرد .

    |

    در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

    |

    نظرات کاربران