در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت حدود ۵۱ درصدی ساخت بیش از ۱۷۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن کاشان

    پس از بررسی و پالایش های بعمل آمده در تمامی هفت شهر شهرستان کاشان در مجموع بالغ بر ۱۳ هزار متقاضی حائز شرایط فعال هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت : پنج پروژه طرح نهضت ملی مسکن (بنیاد ساخت) در کاشان در مجموع به تعدا ۱ هزار و ۷۲۵ واحد از ۳۱ تا ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارند .

    مجتبی آراسته در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد : در شهرستان کاشان برای شهرهای کاشان ، برزک ، جوشقان قالی ، قمصر ، کامو و چوگان ، مشکات و نیاسر در مجموع بیش از ۲۹ هزار و ۳۰۰ نفر اقدام به ثبت نام کردند .  

    وی با اشاره به اینکه تعداد ثبت نام کنندگان در شهر کاشان افزون بر ۲۷ هزار و ۳۰۰ نفر بوده است ، افزود : پس از بررسی و پالایش های بعمل آمده در تمامی هفت شهر شهرستان کاشان در مجموع بالغ بر ۱۳ هزار متقاضی حائز شرایط فعال هستند .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان در خصوص وضعیت ساخت پروژه ها بیان کرد : پنج پروژه بنیاد ساخت در کاشان در مجموع به تعدا ۱ هزار و ۷۲۵ واحد از ۳۱ تا ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارند . از این پروژه ها ، پروژه ۷۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن کاشان دارای پیشرفت فیزیکی ۵۱ درصد بوده و در حال حاضر تعداد ۵۸۷ متقاضی حائز شرایط به این پروژه اختصاص یافته است .  

    آراسته ادامه داد : پروژه های ۲۵۷ واحدی و ۳۳۶ واحدی کاشان هر کدام ۳۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا کنون به ترتیب ۲۰۶ و ۲۹۴ متقاضی به این پروژه ها تخصیص داده شده است .  

    وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۴۸ درصدی پروژه ۲۲۰ واحدی و پیشرفت فیزیکی ۴۴ درصدی پروژه ۱۹۲ واحدی طرح نهضت ملی مسکن کاشان گفت : در حال حاضر در مجموع ۳۵۰ متقاضی حائز شرایط به پروژه های فوق تخصیص شد . تمامی این پروژه ها از نظر قرارداد سفت کاری دارای پیشرفت فیزیکی ۴۶ تا ۸۶ درصد هستند . 




    مطالب مرتبط

    با تلاش و پیگیری هایی که بعمل آمد و براساس اراضی تامین شده برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سطح شهرستان کاشان ، تخصیص زمین در قالب پویش دهه امامت و ولایت به متقاضیان انجام شد .

    |

    در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

    |

    تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم .

    |

    نظرات کاربران