در حال بارگذاری ...
  • ارسال پیامک واریز وجه اولیه برای ۶۰۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهر تیران

    با پیگیری‌های به عمل آمده افتتاح حساب این متقاضیان در روزهای اخیر در بانک ملی انجام و بر اساس پیامک ارسالی ، متقاضیان حداکثر تا تاریخ مشخص شده، مبلغ ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه خود را به شماره‌ حساب ایجادی واریز کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت : با توجه به ارسال پیامک برای ۶۰۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تیران ، لازم است متقاضیان با توجه به متن پیامک ، نسبت به واریز وجه ۴۰ میلیون تومانی اولیه در بانک ملی اقدام کنند .

    سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون اظهار کرد : در مرحله چهارم پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهر تیران برای ۶۰۰ نفر از متقاضیان پیامک واریز وجه اولیه ارسال شد . با توجه به اینکه تصویب طرح تفکیکی پیشنهادی سایت ۱۷ هکتاری تیران در دستور کار کمیسیون ماده ۵ قرار گرفته لذا جهت تسریع در امر واگذاری زمین در شهر تیران ، نسبت به ارسال پیامک واریز وجه اولیه به مبلغ ۴۰ میلیون تومان به متقاضیان اقدام شد .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی تیران و کرون عنوان کرد : با پیگیری‌های به عمل آمده افتتاح حساب این متقاضیان در روزهای اخیر در بانک ملی انجام و بر اساس پیامک ارسالی ، متقاضیان حداکثر تا تاریخ مشخص شده ، مبلغ ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه خود را به شماره‌ حساب ایجادی واریز کنند .  

    وی ابراز امیدواری کرد : پس از تصویب طرح تفکیکی پیشنهادی در کمیسیون ماده ۵ ، قرعه کشی تخصیص زمین به متقاضیانی که واریز وجه خود را تکمیل کرده‌اند در تابستان سال جاری انجام می‌شود . تفاهم‌نامه آماده‌سازی سایت ۱۷ هکتاری تیران با شهرداری منعقد شده است و پس از ابلاغ نقشه‌های فاز دوم ، عملیات خاکی این اراضی توسط شهرداری شروع خواهد شد .  

    وی با بیان اینکه وجه اولیه برای آماده‌سازی و در صورت نیاز اخذ پروانه ساختمانی برداشت خواهد شد گفت : این پروژه در شهر تیران به صورت گروه ساخت تعریف شده است و زمین تحویل متقاضیان جهت ساخت می‌شود .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون اظهار کرد : در طرح نهضت ملی مسکن شهر تیران در مجموع بیش از پنج هزار و ۵۰۰ نفر ثبت نام کرده‌اند که پس از بررسی و پالایش‌های لازم افزون بر ۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت : در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان ویژه بررسی موارد شهرستان کاشان ، طرح تفکیکی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تغییر کاربری ۴۶۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت : در حال حاضر بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان حائز ...

    |

    آماده‌سازی این اراضی در قالب ۲ تفاهم نامه حدود ۹ هکتاری در شهرک جنوبی و حدود پنج هکتاری در شهرک شمالی رضوانشهر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن منعقد شده است .

    |

    ساخت پروژه ۱۴۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن تیران به صورت پیش ساخته در مرحله سفت کاری و طرح ۳۸ واحدی به صورت درجا در مرحله اتمام اسکلت است . از پنج هزار و ۵۶۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر تیران ، بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی تأیید نهایی شده اند .

    |

    نظرات کاربران