در حال بارگذاری ...
  • عزم شهرداری قرچک برای ارائه بسته‌های تشویقی جهت نوسازی بافت‌های فرسوده

    خدمت‌رسانی در شهر بدون نوسازی بافت‌های فرسوده کاری سخت و سنگین برای شهرداری و گاها غیر ممکن است و مردم باید با حضور موثر و فعالانه خودشان برای دگرگون شدن چهره محلات فرسوده اقدام کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با هدف نوسازی بافت های فرسوده شهرداری قرچک اقدام به ارائه بسته‌های تشویقی بومی کرده است .

    علیرضا خالق دوست مدیر راه و شهرسازی جنوب شرق استان از ارائه بسته‌های تشویقی برای محلات باقرآباد ، ولی آباد ، داوود آباد ، محمد آباد ، ولی آباد و پوئینک قرچک خبر داد . مساحت شهرستان قرچک بیش از سه هزار هکتار است که قسمت بزرگی از این مساحت را بافت‌های فرسوده تشکیل می‌دهد .

    وی اظهار کرد : در حال حاضر یکی از اولویت‌های اصلی شهرستان قرچک نوسازی بافت‌های فرسوده است و شهرداری با ارائه بسته‌های تشویقی بومی مصوب کمیسیون ماده ۵ آماده همکاری با شهروندان ساکن در این محلات با ایجاد بستر بسیار خوبی از پیشنهادات و تخفیفات است .

    خالق دوست گفت : خدمت‌رسانی در شهر بدون نوسازی بافت‌های فرسوده کاری سخت و سنگین برای شهرداری و گاها غیر ممکن است و مردم باید با حضور موثر و فعالانه خودشان برای  دگرگون شدن چهره محلات فرسوده اقدام کنند .

    مدیر راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران در پایان از مردم ساکن در محلات بافت‌های ناکارآمد خواست برای اطلاع از بسته‌های تشویقی به سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری قرچک مراجعه کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت : در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان ویژه بررسی موارد شهرستان کاشان ، طرح تفکیکی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تغییر کاربری ۴۶۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

    |

    با پیگیری‌های به عمل آمده افتتاح حساب این متقاضیان در روزهای اخیر در بانک ملی انجام و بر اساس پیامک ارسالی ، متقاضیان حداکثر تا تاریخ مشخص شده، مبلغ ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه خود را به شماره‌ حساب ایجادی واریز کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه کمیسیون ماده ۵ استان با بررسی پرونده شهرهای گرمسار ، آرادان ، ایوانکی ، مهدیشهر و دامغان پیگیری شد .

    |

    برای تعداد ۱۹ طرح تفصیلی شامل شهرهای اژیه ، تودشک ، محمدآباد ، ورزنه ، کمشچه ، بویین میاندشت ، عسگران ، وزوان ، چرمهین ، خالدآباد ، نیک آباد ، طالخونچه ، نصرآباد ، دیزیچه ، خمینی شهر ، گز ، محمدآباد ، قهدریجان و گلپایگان ، مرحله اول آن ها تهیه شده و قابل طرح در کمیسیون ماده ۵ است ...

    |

    نظرات کاربران