در حال بارگذاری ...
  • بررسی مشکلات پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید ایوانکی

    بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور استاندار و عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید ، وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید ایوانکی به تفکیک هر یک از پروژه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت .

    ظهر امروز جلسه پیگیری مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید ایوانکی به‌ریاست سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و با حضور محمودزاده عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران ، حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد .

    در این جلسه مدیرکل دفتر فنی ، امور عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک استانداری سمنان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی را ارائه و مشکلات تامین زیرساخت‌های پروژه‌ها از جمله تامین خدمات زیرساحتی (آب ، برق و گاز) را به تفکیک هریک از پروژه‌ها احصا کرد .

    در ادامه مدیران دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه نقطه نظرات ، پیشنهادات و راهکارهای خود را در رابطه با تامین زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن ارائه کردند .

    سمنان دومین استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است

    سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان با اشاره به رتبه دوم استان بعد از استان خراسان جنوبی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت : یکی از اولویت‌های اصلی شهید جمهور آیت‌الله رییسی ، تامین مسکن برای مردم و تامین زمین برای مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بود .

    هاشمی ادامه داد : از شرکت عمران شهرهای جدید ایران انتظار می‌رود تا در زمینه حل مشکلات شهر جدید ایوانکی اهتمام ویژه داشته باشد . در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان در حال ساخت است .

    استاندار سمنان خاطرنشان کرد : بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با بیان آغاز عملیات اجرایی ۱۳ هزار واحد مسکونی در اشتهارد از افتتاح ۱۸۰۰ واحد مسکونی مهر ...

    |

    در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، فرماندار سمنان ، شهردار سمنان و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان حضور داشتند .

    |

    طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساخت این شهرک مسکونی چهار سال زمان می‌برد و به شکلی احداث خواهد شد تا حمل‌ونقل و کیفیت زندگی شهری آن متناسب با استانداردها باشد .

    |

    پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید به تعداد یکهزار و ۶۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام اینکه در نیمه نخست امسال برخی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید ...

    |

    نظرات کاربران