در حال بارگذاری ...

بررسی ظرفیت‌های استان خراسان رضوی در بخش مسکن با محوریت نهضت ملی مسکن

مدل‌های مختلف در سطح استان در حال انجام است که سعی داشته و داریم تا بهترین مدل را برای هر شهر انتخاب کنیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در دیدار و گفتگوی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با مدیران عامل مؤسسه جهاد نصر و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن ظرفیت‌های استان خراسان رضوی در بخش مسکن با محوریت نهضت ملی مسکن بررسی شد .

وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در دیدار و گفتگوی مهدی ذاکرالحسینی مدیر عامل موسسه جهاد نصر و مجید توتونچی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن و همراهان گفت : ساخت مسکن در کشور در سه مدل انبوه سازی ، تعاونی مسکن به نمایندگی مردم و خود مردم انجام می شود، که هیچ کدام از مدل‌ها مطلق نیست و داری نقاط ضعف و قوت هستند .

داعی افرود : مدل‌های مختلف در سطح استان در حال انجام است که سعی داشته و داریم تا بهترین مدل را برای هر شهر انتخاب کنیم .

مدیر کل راه و شهرسازی استان به طور مصداقی مواردی را در پروژه‌های آماده سازی شهری ، پروژه‌های انبوه سازی و پروژه‌های مشارکتی مطرح کرد و برنامه استان را در این حوزه به نمایندگان کنسرسیوم تشکیل شده شرح داد .

گفتنی است در ابتدای جلسه حاضران به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند .

 




مطالب مرتبط

با تعامل انجام شده زمان بررسی نقشه های مربوط به بافت فرسوده را از ۶۵ روز به ۳۵ روز رسانده و مقرر است این زمان به کمتر از یک ماه برسد .

|

از مهم‌ترین موارد مطرح شده می‌توان به بررسی طرح تفکیکی سایت ۴۶ هکتاری نهضت ملی مسکن در شهر ملک آباد ، تغییر کاربری ، افزایش طبقات ، جانمایی کاربری آموزشی مقیاس محله ، بررسی طرح تفکیکی سایت اداری و بررسی طرح اصلاحی شبکه معابر و... اشاره کرد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : با هدف بررسی اقدامات صورت گرفته پیرامون تکالیف بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن ...

|

میزان تامین زمین در شهرستان فریمان ۹۲ هکتار به استعداد ۱۶۰۶ واحد مسکونی است که در شهر فریمان با ۲ سایت ، سفیدسنگ ۲ سایت ، شهر فرهادگرد یک سایت و قلندرآباد یک قطعه تخصیص پروژه شده‌اند .

|

میزان تامین زمین در شهرستان تایباد ۴۸، ۹ هکتار به استعداد ۲۸۵۵ واحد مسکونی است که شهر تایباد شامل ۴ سایت ، مشهد ریزه شامل دو سایت و شهر کاریز شامل یک سایت است که متوسط آماده‌سازی و پیشرفت فیزیکی این سایت‌ها حدود ۵۵ درصد است .

|

نظرات کاربران