در حال بارگذاری ...
  • ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار با الحاق بیش از ۱۰ هکتار زمین به شهر بافران

    با الحاق ۱۰.۸ هکتار از اراضی ملی ، این واحدها ، به بیش از ۳۵۰ واحد ویلایی قابل افزایش است و شهروندان بافرانی که در طرح نهضت ملی مسکن نایین ثبت نام کرده اند ، می‌توانند با مراجعه به اداره راه و شهرسازی شهرستان درخواست تغییر محل از نایین به بافران را ارائه دهند تا اقدام قانونی لازم انجام شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین گفت : با الحاق بیش از ۱۰ هکتار اراضی به شهر بافران ، زمین برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در این شهر ، به صورت ویلایی به متقاضیان تخصیص داده می‌شود .

    مهدی علمی اظهار کرد : پروژه ۴۹ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهر بافران ، از مصوبه‌های شورای مسکن استان اصفهان ، توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ، به صورت ویلایی در حال احداث و در مرحله سفت کاری است .  

    وی افزود : با الحاق ۱۰.۸ هکتار از اراضی ملی ، این واحدها ، به بیش از ۳۵۰ واحد ویلایی قابل افزایش است و شهروندان بافرانی که در طرح نهضت ملی مسکن نایین ثبت نام کرده اند ، می‌توانند با مراجعه به اداره راه و شهرسازی شهرستان درخواست تغییر محل از نایین به بافران را ارائه دهند تا اقدام قانونی لازم انجام شود .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرسازی شهرستان نایین ، عنوان کرد : در این شهرستان برای شهرهای نایین ، انارک و بافران در مجموع بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند .  

    وی گفت : از این تعداد پی از بررسی و پالایش‌های لازم افزون بر ۲ هزار و ۷۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شدند و در حال حاضر برای بیش از ۸۸۰ متقاضی تخصیص پروژه انجام شده است .




    مطالب مرتبط

    تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    مقرر شده بود تا یک میلیون قطعه زمین در سال‌های ۱۴۰۲ و سال جاری توسط بنیاد مسکن برای واگذاری به متقاضیان در روستاها انجام شود که تاکنون بیش از دو سوم این اراضی شناسایی و تامین شده است .

    |

    در بخش روستایی ۵۶۰ هزار و ۴۹۸ واحد وارد فاز عملیاتی شده است که از این رقم ، تعداد ۳۰۵ هزار و ۸۴۶ واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۲۵۴ هزار و ۴۶۵ واحد نیز در حال اجراست که پیشرفت های متفاوتی نیز دارد .

    |

    نظرات کاربران