در حال بارگذاری ...
  • انجام انتخاب واحد پروژه ۵۰ واحدی اسکان از طرح نهضت ملی مسکن شهرکرد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت : متقاضیان پروژه ۵۰ واحدی اسکان با حضور در محل پروژه ، واحدهای مسکونی خود را انتخاب کردند .

    خدایار باقری در حاشیه بازدید هفتگی خود از نهضت ملی مسکن گفت : متقاضیان پروژه ۵۰ واحدی اسکان واقع در محله ۳۴ منظریه شهرکرد با حضور در محل پروژه ، واحدهای مسکونی خود را انتخاب کردند .

    باقری افزود : تحویل واحدها بر اساس زمان‌بندی اعلام شده به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن جهت تکمیل مبالغ اعلامی و بر اساس اولویت‌بندی انجام شده توسط سامانه نهضت ملی مسکن صورت گرفته که مهم‌ترین ملاک آن میزان سهم آورده متقاضیان است .

    باقری با اشاره به اینکه پیشرفت پروژه اسکان در حدود ۹۷ درصد است ، اظهار کرد : تا کنون آورده متقاضیان این پروژه ۶۵۰ میلیون تومان باشد که در این مرحله متقاضیان جهت قسط‌بندی تسهیلات خود به بانک معرفی می‌شوند و پس از تعیین قیمت نهایی و تسویه حساب ، کلید واحدهای خود را تحویل خواهند گرفت .




    مطالب مرتبط

    واحدهای نهضت ملی مسکن با آورده مردم و وام بانک ساخته می شوند ؛ که سهم بانک حدود یک سوم و سهم متقاضی حدود دو سوم آن را تشکیل می دهد ، لذا کند شدن روند ساخت واحد ها به این دو عامل مرتبط می باشد ؛ که مقتضی است ؛ متقاضیان عزیز بر اساس پیامک ارسالی ، واریزی های خود را به موقع انجام دهند ...

    |

    تحویل واحدها بر اساس زمان‌بندی اعلام شده به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن جهت تکمیل مبالغ اعلامی و بر اساس اولویت‌بندی انجام شده توسط سامانه نهضت ملی مسکن صورت گرفته که مهم‌ترین ملاک آن میزان سهم آورده متقاضیان است .

    |

    تمام اراضی جزیره بوموسی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران است و به عنوان اراضی ملی در سازمان ملی زمین و مسکن ثبت شده‌ است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پرداخت تسهیلات بانکی توسط بانک عامل به پروژه های نهضت ملی مسکن در سایت ۴۸ هکتاری دامغان و عملیات آماده سازی اراضی نهضت ملی ...

    |

    پروژه ۷۱۵ واحدی ستاد اجرایی فرمان امام در خرم‌آباد ، یکی از بهترین پروژه‌های ما در لرستان است ، ۶۷۵ واحد آن افتتاح شده و حدود ۴۰ واحد دیگر بین ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند .

    |

    نظرات کاربران