در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از ۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن لرستان طی ماه‌های آینده

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از بهره برداری سه هزار واحد مسکونی شهری و روستایی طی ماه‌های آینده به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد .

    بهزاد شاکرمی با اشاره به ساخت ۴۹ هزار واحد حمایتی برای متقاضیان استان اظهار کرد : تاکنون ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی آغاز شده و تعداد ۲ هزار و ۲۷۰ واحد هم افتتاح و تحویل متقاضیان داده شده است .

    وی افزود : در مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به لرستان ما متعهد به تأمین ۳۵ هزار واحد زمین برای ساخت مسکن بودیم که این تعهد انجام شده است .




    مطالب مرتبط

    در بخش روستایی ۵۶۰ هزار و ۴۹۸ واحد وارد فاز عملیاتی شده است که از این رقم ، تعداد ۳۰۵ هزار و ۸۴۶ واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۲۵۴ هزار و ۴۶۵ واحد نیز در حال اجراست که پیشرفت های متفاوتی نیز دارد .

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تصویب الحاق ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به محدوده ...

    |

    در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان ، تاکنون بیش از ۲۳۰ پروژه تعیین شده است ، همچنین در این شهرها در حال حاضر برای ساخت افزون بر ۲۹ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی قرارداد سازنده منعقد شده است .

    |

    نظرات کاربران