در حال بارگذاری ...
  • طراحی مساجد در کلیه سایت های نهضت ملی مسکن استان خراسان شمالی

    در کلیه سایت های نهضت ملی مسکن در سطح استان مسجد پیش بینی شده است و انشالله در سی و یکمین اجلاس سراسری نماز که قرار است به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شود قصد داریم تعدادی مساجد بین راهی را افتتاح و یک مسجد در سایت نهضت ملی مسکن را با حضور حجت الاسلام قرائتی ، رئیس ستاد اقامه نماز کشور کلنگ زنی کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از طراحی مساجد در همه سایت های نهضت ملی مسکن در سطح استان خبر داد .

    جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان به منظور هم اندیشی ، تعامل و هم افزایی بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی وابسته به وزارت راه وشهرسازی در استان به ریاست سیدعلی میرکریمی، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان و با حضور مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، هواشناسی ، بانک مسکن ، حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه، فرودگاه بجنورد و آزمایشگاه مکانیک خاک استان و معاونین اداره کل و همچنین مهمان ویژه این جلسه حجت الاسلام رضا احمدی‌فر ، رئیس ستاد اقامه نماز استان به میزبانی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در سالن جلسات این اداره کل با محوریت بررسی موضوعات مربوط به نماز و مساجد بین راهی و همچنین احداث مساجد در طرح ها و پروژه های ادارات کل زیر مجموعه برگزار شد .

    سید علی میرکریمی ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : در کلیه سایت های نهضت ملی مسکن در سطح استان مسجد پیش بینی شده است و انشالله در سی و یکمین اجلاس سراسری نماز که قرار است به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شود قصد داریم تعدادی مساجد بین راهی را افتتاح و یک مسجد در سایت نهضت ملی مسکن را با حضور حجت الاسلام قرائتی ، رئیس ستاد اقامه نماز کشور کلنگ زنی کنیم .

    وی با اذعان به اینکه در مساجد بین راهی نیز باید ساماندهی مناسبی صورت گیرد، افزود: قرار است کمیته ای تحت عنوان کمیته ساماندهی مساجد بین راهی با هماهنگی ستاد تسهیل خدمات سفر و با محوریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تشکیل گردد که کار این کمیته بازدید میدانی و نظارت بر این مساجد صورت گیرد تا مساجد بین راهی در خور شان استان داشته باشیم . وضعیت نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی در اماکن گردشگری، پمپ بنزین ها و مجتمع های خدمات رفاهی نیاز به پیگیری و بازدیدهای مستمر دارد .

    حجت الاسلام رضا احمدی‌فر ، رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی نیز در این جلسه به برگزاری سی و یکمین اجلاس سراسری نماز که قرار است به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شود اشاره و تصریح کرد : استان خراسان شمالی با دارا بودن ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی متعدد آمادگی  پذیرش میزبانی این دوره از اجلاس نماز را دارد .

    رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی گفت : برگزاری اجلاس نماز نیازمند مساعدت و هم‌افزایی جدی نهادهای مختلف استان است .

    در ادامه جلسه نیز هر یک از مدیران زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان گزارشی در بحث ستاد اقامه نماز در سطح ادارات خود را ارائه کردند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سمنان با حضور در دو پروژه ۱۶۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۶۰ واحدی فجر آخرین روند اجرایی پروژه ها و پیشرفت ...

    |

    احیا و بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری از موضوعات مهمی است که در استان دنبال می‌شود . بازآفرینی شهری به عنوان یک مصوبه مهم از مجلس هشتم دنبال شد و اکنون می‌توان از تجارب استان‌های موفق در این زمینه استفاده کرد .

    |

    از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

    |

    تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم اهدای کلید واحدهای مسکونی به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لنگرود با حضور مسئولین استانی برگزار شد . ...

    |

    نظرات کاربران